Mapa Podmiotów Internetowych


Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od sześciu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.

POBIERZ MAPĘ PODMIOTÓW INTERNETOWYCH 2017/2018

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym.

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży, aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm.

Mapa Podmiotów Internetowych 2017/2018 zawiera 399 klikalnych logotypów  marek, pogrupowanych w 7 kategorii, które umożliwiają szybkie znalezienie wykonawcy usług z wybranego obszaru digital.
Logotypy marek zostały klarownie pogrupowane w 7 głównych kategorii, dzięki którym w prosty sposób znajdziemy partnera na każdym etapie tworzenia kampanii marketingowej – począwszy od kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Reklamodawcy

Główną ideą przyświecającą szóstej edycji Mapy Podmiotów Internetowych było maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Do najnowszej edycji Mapy dołączyło 216 organizacji. Logotypy ułożone zostały według kolejności nadsyłanych zgłoszeń. Firmy miały możliwość wyboru kategorii oraz umieszczenia w nich dowolnej liczby logotypów.

POBIERZ MAPĘ PODMIOTÓW INTERNETOWYCH 2017/2018