Dlaczego warto przystąpić do IAB Polska?
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska informuje o potencjale reklamowym internetu, pokazuje skuteczne rozwiązania, tworzy i prezentuje standardy jakościowe, uświadamia klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymogi powinni stawiać agencjom świadczącym te usługi. Zapraszamy do zapoznania się z korzyściami, jakie oferuje stowarzyszonym firmom członkostwo w IAB Polska.
Wsparcie działalności profesjonalnej firmy
- Aktywny udział w statutowych działaniach IAB Polska w zakresie samoregulacji i rozwoju rynku interaktywnego w Polsce poprzez udział w grupach roboczych, listach dyskusyjnych, panelach tematycznych oraz działaniach zewnętrznych IAB Polska;
- Wsparcie organizacyjne ze strony statutowych organów IAB Polska (m. in. Sąd Koleżeński) w działalności profesjonalnej ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania standardów, kodeksów dobrych praktyk oraz inicjatyw IAB Polska;
- Możliwości bezpłatnego współtworzenia raportów IAB Polska a w tym: Raport Strategiczny; Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce, Wpływ internetu na gospodarkę – raporty dystrybuowane są z Harvard Business Review Polska;
- Pierwszeństwo oraz zniżki na programy certyfikacyjne IAB Polska.
Wiedza
- Dostęp do globalnej wiedzy, badań oraz szczegółowych doświadczeń branży marketingu interaktywnego;
- Dostęp do Executive Summary badania Adex;
- Nieograniczony dostęp do szczegółowych raportów badań IAB Polska;
Wsparcie promocyjne
- Prawo do posługiwania się stemplem „Członek IAB Polska” na wszystkich materiałach promocyjnych firmy;
- Plasowanie eksperckie – relacje z dziennikarzami i polecanie pracowników firm jako specjalistów w danej dziedzinie m. in.: uczelniom wyższym;
- Profil w katalogu firm członkowskich IAB Polska;
- Informacja prasowa o przystąpieniu do IAB Polska na stronie internetowej, w newsletterze oraz w mediach społecznościowych
- Duże zniżki na powierzchnie reklamowe w wydawanych przez IAB Polska raportach (w 2015 r. wydawanych wspólnie z Harvard Business Review);
Wydarzenia
- Możliwość bezpłatnej obecność w roli prelegentów w największych konferencjach: Forum IAB, MIXX Awards & Conference;
- Pierwszeństwo w zgłoszeniach udziału, prelekcji, sponsoringu, kampanii i przy zakupie biletów;
- Duże zniżki na bilety, sponsoring, zgłoszenia na wszystkie wydarzenia organizowane przez IAB Polska, m.in.: Forum IAB, MIXX Awards & Conference, Internet Week
- Zniżki na bilety na wydarzenia organizowane przez partnerów lub pod patronatem IAB Polska;
- Zniżki na wynajem sali konferencyjnej w siedzibie IAB Polska
- Możliwość networkingu podczas wydarzeń organizowanych przez IAB Polska oraz na wydarzeniach patronowanych przez IAB Polska.
Kontakt
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Anna Garwolińska
menedżer ds. relacji i inicjatyw członkowskich
E-mail: a.garwolinska@iab.org.pl
M: +48 515 298 577
Pobierz przewodnik
Szczegółowa prezentacja korzyści członkostwa w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
– Przewodnik dla firm członkowskich.