Whites dołącza do IAB Polska

09/03/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Whites, wiodąca agencja digital marketingu w Polsce i jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie w 2020 według Adweek.
Agencja kompleksowo wspiera klientów w strategicznych obszarach: data-driven SEO, content marketingu, social media, marketing automation i wielu innych. Jest partnerem największych firm na rynku krajowym i globalnym.
Whites to blisko 120 specjalistów w obszarach data-driven SEO, social media, content marketing, kreacja, produkcja wideo, data science, reklama performance, analityka, HR, marketing b2b i administracja. Do Grupy Digitalowej Whites należą również: agencja marketing automation Vecton oraz software house GoodC.

Whites to jedna ze 100 najszybciej rozwijających się agencji na świecie wg magazynu Adweek. Zależy nam, by wpływać na kształt polskiego rynku reklamy, dzielić się doświadczeniem, a także nie ustawać w rozwoju. Jestem przekonany, że, przystąpienie do IAB Polska pozwoli nam zrealizować te cele. – Maciej Woźniak, CEO Whites

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.