Konkurs na pracę dyplomową

15.01.2014
Rozpocznij karierę zawodową z rozmachem – IAB i SGH zapraszają do konkursu

WYNIKI KONKURSU DYPLOMOWEGO I ETAP:

Prace licencjackie:

 

  • Wpływ nowych technologii na działania
  • marketingowe w branży fonograficznej
  • Konkurowanie modelem biznesowym w Internecie
  • Techniki perswazji we wspomaganiu sprzedaży internetowej
  • KRAKÓW „NA GŁÓWNEJ” – e-MARKETINGOWE METODY PROMOCJI MIASTA KRAKOWA czyli „MAGICZNY KRAKÓW” W NOWEJ TECHNOLOGII – ANALIZA, WNIOSKI

 

 

 

Prace magisterskie:

  • Rozwój rynku e-commerce na podstawie serwisów zakupów grupowych
  • Schematy poszukiwania informacji komercyjnych przez konsumentów w wyszukiwarkach internetowych – analiza różnic międzypokoleniowych
  • Audyt strategii internetowych wybranych marek luksusowych
  • Typosquatting jako forma abuzywnej rejestracji nazw domen internetowych

 

WYNIKI KONKURSU DYPLOMOWEGO II ETAP:

I nagroda studia podyplomowe Marketing interaktywny SGH
• Grzegorz Sobczak, tytuł pracy magisterskiej Typosquatting jako forma abuzywnej rejestracji nazw domen internetowych, Uniwersytet Warszawski

Wyróżnieni:
• Justyna Kołodziejczyk, tytuł pracy magisterskiej Schematy poszukiwania informacji komercyjnych przez konsumentów, Uniwersytet Jagielloński

• Bartosz Moszczeński, tytuł pracy licencjackiej Konkurowanie modelem biznesowym w Internecie, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

 

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do uczestnictwa w konkursie na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Dla zwycięzców studia podyplomowe na SGH i płatne staże. Patronat nad konkursem po raz drugi objęła Barbara Kudrycka, minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Konkurs na najlepszą pracę dyplomową organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z Szkołą Główną Handlową jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od ponad 4 lat. Jednym z podstawowych elementów tych poczynań jest tworzenie innowacyjnych programów studiów oraz przedmiotów z zakresu marketingu internetowego na uczelniach wyższych w Polsce.

Celem konkursu jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego. Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych.

Patronat honorowy nad konkursem objęła minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego – Barbara Kudrycka. To już drugi z rzędu patronat Ministerstwa.

Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 01.01.2007 r. do 03.02. 2013 r.

HARMONOGRAM KONKURSU

  • 18.12.2012 – 03.02.2013 – Zbieranie prac
  • 03.02.2013 – 08.02.2013 – I etap – oceny prac dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej
  • 09.02.2013 – 20.02.2013 – II etap – sprawdzanie prac przez Jury
  • 21.02.2013 – 24.02.2013 – Spotkanie Jury w celu wyboru pracy
  • 01.03.2013 – Ogłoszenie wyników

 

ZGŁOSZENIE POWINNO ZAWIERAĆ:

  • 2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy.
  • Wypełniony oraz podpisany przez autora Formularz Zgłoszenia do Konkursu.
  • Podpisany przez autora pracy Regulamin Konkursu.
  • Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej ( np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu)

 

Adres:
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
ul. Krucza 16/22
00-526 Warszawa

Pobierz dokumenty:
Formularz zgłoszeniowy
Formularz
Regulamin konkursu Regulamin

NAGRODY

Najlepsza praca dyplomowa (magisterska)

  • indeks na rozpoczynającą się w marcu 2013 roku edycję Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej (więcej: www.marketing-internetowy.edu.pl
    )

 

Pozostałe nagrodzone prace

  • miesięczne płatne praktyki

 

JURY

Dr Tymoteusz Doligalski, Kierownik Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy, Szkoła Główna Handlowa
Adiunkt w Zakładzie Wartości Klienta, w Katedrze Zarządzania Wartością. Autor wielu publikacji z zakresu marketingu internetowego i zarządzania wartością klienta. Wykłada na uczelniach polskich i zagranicznych.

Paweł Sala, Dyrektor zarządzający, FreshMail
Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na polskim rynku.

Grzegorz Krzemień, Prezes zarządu, GoldenSubmarine
Prezes zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Z Internetem związany od 1996 roku. Zarządza i odpowiada za stały rozwój agencji GoldenSubmarine, która oferuje swoim klientom strategie oparte o autorską koncepcję marketingu 360interactive. Autor wielu publikacji branżowych, w tym książki zatytułowanej „Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera”. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na wydziale Telekomunikacji oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, doktorant na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Maciej Gałecki, CEO, Bluerank
CEO w agencji Bluerank, wcześniej związany z spółkami Grupy Euro RSCG. Od początku swojej kariery (2001 r.) w branży internetowej specjalizuje się w tematyce SEM (SEO oraz PPC) i analityce webowej. Jest autorem fachowych polskich publikacji poświęconych zagadnieniom optymalizacji i pozycjonowania WWW oraz reklamy w wyszukiwarkach, a także prelegentem podczas polskich i międzynarodowych (m.in. Amsterdam, Miami) konferencji o tematyce search engine marketing oraz web analytics. Posiada certyfikaty Qualified Google Advertising Professional oraz Google Analytics Individual Qualification. Jako ekspert search marketingu oraz współtwórca i przewodniczący grupy roboczej SEM w IAB Polska, ma na swoim koncie wykłady i seminaria realizowane we współpracy z czołowymi firmami szkoleniowymi w Polsce. Prywatnie, skrablista i miłośnik gier społecznościowych.

Andrzej Garapich, Prezes zarządu, PBI
Funkcję Prezesa Zarządu spółki Polskie Badania Internetu pełni od sześciu lat. Za jego kadencji zostały wdrożone dwa etapy zmian w badaniu Megapanel PBI/Gemius oraz przeprowadzone szerokie konsultacje branżowe na temat najlepszego kształtu badania internetu w Polsce. Pod jego zarządem PBI uruchomiły kilkadziesiąt projektów badawczych związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, reklamie i marketingu. Wykładowca na wielu konferencjach branżowych, w tym międzynarodowych (iCom, Emro, etc.). Współtwórca MIA Project – nowatorskiego przedsięwzięcia umożliwiającego stworzenie międzynarodowych standardów na bazie lokalnych i międzynarodowych doświadczeń w pomiarach rynku internetowego. Znawca mediów elektronicznych i internetu. Członek PTBRiO. We wcześniejszych etapach drogi zawodowej przygotowywał w Monachium i Bazylei doktorat, obroniony w Polskiej Akademii Nauk. Był także dziennikarzem, producentem telewizyjnym, wydawcą programów informacyjnych i kontraktowanym freelancerem w Associeted Press Television News.

Wojciech Kałużny, Sales Director, Goldbach Audience
Jako Sales Director odpowiada za planowanie, nadzorowanie i realizację strategii sprzedażowej Goldbach Audience. Z firmą jest związany od 2007 roku. Od września 2008 r. pełnił stanowisko kierownika działu sprzedaży agencyjnej sieci ARBOnetwork należącej do Goldbach Audience (dawniej do ARBOinteractive). W styczniu 2010 r. objął stanowisko Managing Directora sieci. Brał udział w wielu projektach branżowych, między innymi we wprowadzaniu na polski rynek nowych form reklamowych Dynamic Wallpaper czy TrippleBillboard. Współuczestniczył też w tworzeniu oferty i uruchamianiu pierwszej polskiej sieci reklamy behawioralnej – behavia. Przez wiele lat uczestniczył w pracach grupy roboczej Brand Advertising działającej w ramach IAB Polska. Absolwent Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej.

Anna Wątła, Menedżer ds. Edukacji IAB Polska.