Konkurs na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego

15.12.2016

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska konkurs i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zapraszają do udziału w piątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami są uczestnictwo w studiach podyplomowych  SGH oraz płatne praktyki zawodowe.

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od ponad 7 lat. Jednym z podstawowych elementów tych poczynań jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego systemu certyfikacji kompetencji digital marketingu w Polsce prowadzonego przez IAB Polska.
Celem konkursu  jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od  01 stycznia 2012 r. do 15 stycznia 2017 r . Przesłane prace oceniać będzie Jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

[UPDATE] -WYNIKI KONKURSU

  • Nagrodę główną otrzymuje Karolina Pierzchała za najlepszą pracę magisterską: Znaczenie zaufania w przedsiębiorstwie z modelem biznesowym opartym na ekonomii współdzielenia (SGH).
    Nagrodą jest bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie  oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu. GRATULUJEMY!
  • Wyróżnieniapłatne praktyki zawodowe u Partnerów Konkursu otrzymują:
    • Małgorzata Wasyl  za pracę magisterską: Kreowanie wizerunku marki za pomocą strategii content marketing na przykładzie pracuj.pl ( UJ)
    • Arleta Piłat za pracę magisterską: Potencjalni odbiorcy reklamy internetowej w Polsce ( SGH)
    • Joanna Frej za pracę magisterską: Ewolucja konsumpcji muzyki w kontekście przełomu technologicznego ( SGH)
    • Tomasz Olchawa za pracę licencjacką: Stan i perspektywy rozwoju programmatic buyingu na rynku polskim  (UE Kraków)
    • Maria Jędrzejewska za pracę licencjacką: Analiza wskaźnika Click_through Rate w obszarze e-mail marketingu (SGH)

GRATULUJEMY wszystkim laureatom! Z każdym skontaktujemy się indywidualnie.

Harmonogram konkursu

12.2016 – 23.01.2017 – Zbieranie prac

24.01.2017 – 30.01.2017 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)

31.01.2017 – 20.02.2017 – II etap – ocena prac magisterskich wyłonionych w I etapie Konkursu

21.02.2017 – 24.02.2017 – wybór zwycięzcy konkursu – autora najlepszej pracy magisterskiej

01.03.2017 – Ogłoszenie wyników

Zgłoszenie powinno zawierać

2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową, przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinna zostać usunięta z pracy.

Wypełniony oraz podpisany przez autora Formularz Zgłoszenia do Konkursu.

Podpisany przez autora pracy Regulamin Konkursu.

Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej ( np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu)

Pobierz REGULAMIN KONKURSU
Pobierz FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

PatronI medialnI:

PERSPEKTYWY LOGO

studia_net

uczelnie_net

dlastudentapl-logo

Partnerzy konkursu:

Performante Sp. z o.o.

Kamikaze Sp. z o.o.

Fast Forward Communication Sp. z o.o.

LEADR Sp. z o.o.

Mexad Sp. z .o.o.

Future Mind Sp. z o.o.

GroupM Sp. z o.o.

Omnicom Media Group Sp. z o.o.

MEC Sp. z o.o.

Zjednoczenie.com Sp. z o.o.

They.pl Sp. z o.o.

Biuro Podróży Reklamy Robert Sosnowski

GoldenSubmarine Sp. z o.o. s.k.

OS3 Sp. z o.o.

Value Media Sp. z o.o.

NetSprint.pl S.A.

Zenith

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o.

Deloitte Digital Sp. z o.o.

Havas Media Sp. z o.o.

Bluerank Sp. z o.o.