RAPORT STRATEGICZNY: Internet 2014

24.06.2015

Chcesz pobrać publikację?
Zapisz się do naszej bazy newsletterowej

 

 

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 12. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online. Największy wzrost wartości osiągnęła ponownie reklama w urządzeniach mobilnych, co wynika z lawinowego wzrostu użytkowników tych platform i konsumpcji treści za ich pomocą. Pobierz raport i dowiedz się więcej.

Niniejszy raport IAB Polska jest najważniejszym podsumowaniem funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, który dedykujemy przedstawicielom branży internetowej oraz ich klientom. Tradycyjnie poszczególne rozdziały zostały przygotowane przez przedstawicieli Grup Roboczych IAB Polska oraz wzbogacone wypowiedziami ekspertów.  Ze względu na dynamiczny rozwój rynku, tegoroczna edycja raportu zawiera także nowe rozdziały dotyczące content marketingu, muzyki w sieci oraz technologii mobilnych.

Raport strategiczny Internet 2014 wskazuje na to, że era mobilna nabiera tempa, urządzenia przenośne pod względem penetracji przegoniły tradycyjne komputery i ich przenośne odpowiedniki, a konsumpcja internetu staje się nieodłącznym elementem stylu życia. Rok 2014 przyniósł także dalszy dynamiczny rozwój branży online, który widoczny był zarówno w zwiększaniu inwestycji w większość formatów reklamy cyfrowej, jak również w rozwoju wielu produktów i usług internetowych.