Raport „Real Time Bidding”

02/23/2015

Podsumowanie wyników pierwszego polskiego badania rynku internetowej powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym.

Zapraszamy do lektury raportu „Real Time Bidding”, będącego kompleksowym opisem polskiego rynku reklamy odsłonowej w modelu aukcyjnym. Publikacja została opracowana w oparciu o wyniki przeprowadzonego przez IAB Polska pierwszego na polskim rynku badania dotyczącego sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w internecie w modelu aukcyjnym.

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?