Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach

02/12/2016

IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe”.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe” który poddaje szczegółowej analizie narzędzia komunikacji cyfrowej w jedenastu branżach. Premiera raportu odbyła się 3 listopada br. podczas #14 IAB Expert Panelu.

Jaką rolę internet odgrywa w procesie zakupowym poszczególnych branż? Jakie są najbardziej efektywne narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport „Customer Journey Online. Perspektywy branżowe”, który jest zwieńczeniem kilkuletniej pracy badawczej prowadzonej przez IAB Polska.

Internet jest dziś jednym z najbardziej przydatnych źródeł w procesie zakupowym produktu, a zarazem najbardziej wiarygodnym medium. Zwłaszcza rynek polski, na tle pozostałych rynków Europy Środkowo-Wschodniej, cechuje się bardzo dobrymi wskaźnikami zakupowymi. Rola internetu jest istotna zarówno w świetle impulsu zakupowego, jak i również na kolejnych etapach: decyzji, a także samego zakupu – zarówno w sieci jak i poza nią. 

„Customer Journey Online. Perspektywy branżowe” to raport poddający szczegółowej analizie 11 branż produktów i usług: B2B, dom i wnętrze, farmacja, finanse, handle, e-handel, kosmetyki, motoryzacja, nieruchomości, odzież, telekomunikacja, żywność. Każdej z branż dedykowany został oddzielny rozdział raportu, na łamach którego eksperci podają jej charakterystykę, analizują efektywność narzędzi marketingu online oraz rozważają potencjalne kierunki rozwoju każdej z nich.

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?