Przewodnik po reklamie natywnej

12/08/2016

IAB Polska prezentuje Przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy IAB Polska Grupie Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna. Publikacja ma pomóc w zrozumieniu aktualnych, dynamicznych przemian na rynku reklamowym oraz zmian w sposobie tzw. konsumpcji mediów przez użytkowników. Przewodnik służyć ma merytorycznym wsparciem dla całej branży marketingowej – […]

IAB Polska prezentuje Przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy IAB Polska Grupie Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna. Publikacja ma pomóc w zrozumieniu aktualnych, dynamicznych przemian na rynku reklamowym oraz zmian w sposobie tzw. konsumpcji mediów przez użytkowników.

Przewodnik służyć ma merytorycznym wsparciem dla całej branży marketingowej – klientów, domów mediowych, agencji, wydawców i sieci. Jego twórcy za swój cel obrali nie tylko zaprezentowanie obecnej sytuacji reklamy natywnej na polskim rynku, ale również zaproponowanie uniwersalnych standardów, mających zapewnić poprawne i efektywne wdrożenie nowego formatu.

Całość materiału przygotowana została w dynamicznej, przystępnej formie, zachęcającej do zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku reklamowym oraz zrozumienia zasad funkcjonowania reklamy natywnej.

Przewodnik stanowić będzie także podstawę przyszłych inicjatyw IAB Polska w obszarze reklamy natywnej.

W polu zainteresowania autorów opracowań składających się na Przewodnik po reklamie natywnej znalazły się takie zagadnienia jak:

  • Zróżnicowanie pomiędzy reklamą contentową a reklamą natywną
  • Aspekty prawne reklamy natywnej
  • Metodologia pomiaru efektywności reklamy natywnej
  • Porównanie efektywności reklamy graficznej i reklamy natywnej
  • Reklama natywna jako narzędzie dystrybucji treści
  • Reklama natywna w kanale mobilnym
  • Wykorzystanie wideo w reklamie natywnej
  • Prognozy na najbliższą przyszłość reklamy natywnej

Zapraszamy do lektury!

 

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?