Przewodnik po reklamie natywnej

08.12.2016

IAB Polska prezentuje Przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy IAB Polska Grupie Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna. Publikacja ma pomóc w zrozumieniu aktualnych, dynamicznych przemian na rynku reklamowym oraz zmian w sposobie tzw. konsumpcji mediów przez użytkowników.

Przewodnik służyć ma merytorycznym wsparciem dla całej branży marketingowej – klientów, domów mediowych, agencji, wydawców i sieci. Jego twórcy za swój cel obrali nie tylko zaprezentowanie obecnej sytuacji reklamy natywnej na polskim rynku, ale również zaproponowanie uniwersalnych standardów, mających zapewnić poprawne i efektywne wdrożenie nowego formatu.

Całość materiału przygotowana została w dynamicznej, przystępnej formie, zachęcającej do zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku reklamowym oraz zrozumienia zasad funkcjonowania reklamy natywnej.

Przewodnik stanowić będzie także podstawę przyszłych inicjatyw IAB Polska w obszarze reklamy natywnej.

W polu zainteresowania autorów opracowań składających się na Przewodnik po reklamie natywnej znalazły się takie zagadnienia jak:

  • Zróżnicowanie pomiędzy reklamą contentową a reklamą natywną
  • Aspekty prawne reklamy natywnej
  • Metodologia pomiaru efektywności reklamy natywnej
  • Porównanie efektywności reklamy graficznej i reklamy natywnej
  • Reklama natywna jako narzędzie dystrybucji treści
  • Reklama natywna w kanale mobilnym
  • Wykorzystanie wideo w reklamie natywnej
  • Prognozy na najbliższą przyszłość reklamy natywnej

Zapraszamy do lektury!

POBIERZ PRZEWODNIK PO REKLAMIE NATYWNEJ