Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015

01/25/2016

Zapraszamy do lektury raportu poświęconego rynkowi mobilnemu online, zatytułowanego „Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce”.

Zapraszamy do pobierania i lektury raportu poświęconego rynkowi mobilnemu online, zatytułowanego „Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce”.

Cyfrowy świat staje się mobilny. Przestaje mieć znaczenie, gdzie przebywamy i co robimy, ponieważ cały czas jesteśmy połączeni ze światem za pomocą internetu. Wszystko to zawdzięczamy mobilnej rewolucji, która zmienia zachowania internautów i konsumentów, wymuszając zmiany w modelach biznesowych. Dzięki urządzeniom mobilnym konsumenci już nie tylko komunikują się między sobą, ale również dokonują zakupów, oglądają filmy i telewizję, bawią się. W nowym mobilnym świecie dla przedsiębiorców oznacza to „zaadaptuj się lub zgiń”.

Eksperci specjalizujący się w tematyce mobile odpowiadają w raporcie na pytania kluczowe dla zrozumienia mobilnego cyfrowego świata, m.in.:
– jak wykorzystać potencjał mobile i dokonać zmian w biznesie?
– w jaki sposób tworzyć innowacyjne usługi i produkty dla mobilnych internautów?
– jak można być bliżej konsumentów i ich potrzeb?

 

 

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

TAGI :

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?