Najlepsze case studies Content Marketingu w publikacji IAB Polska

01/25/2016

Grupa Content Marketingu, działająca w strukturach IAB Polska, przedstawia ebooka zatytuowanego “Najlepsze przykłady w Content Marketingu”.

Grupa Content Marketingu, działająca w strukturach IAB Polska, przedstawia ebooka zatytuowanego Najlepsze praktyki Content Marketingu. To kolejna, po Przewodniku CM wydanym w 2014 roku, publikacja grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji.

Publikacja jest efektem zbiorowej pracy grupy Content Marketingu działającej w strukturach IAB Polska. Powstanie ebooka ma na celu dostarczenie specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia oraz inspiracji opartej na wybranych przykładach skutecznych kampanii content marketingowych z rodzimego rynku.

Publikacja składa się ze zbioru 20 case studies kampanii content marketingowych, które zostały przedstawione z uwzględnieniem podziału na komunikację B2B oraz B2C. Autorzy przeanalizowali kampanie pod kątem ich celów, czasu trwania, grupy docelowej i osiągniętych rezultatów.

Wydanie ebooka poświęconego efektywnym kampaniom content marketingowym, jakie obserwowaliśmy na polskim rynku w ostatnich miesiącach, to naturalny krok w realizowaniu edukacyjnej misji Grupy w tej młodej dziedzinie e- marketingu. Ponadto w kwietniu uruchomiliśmy fanpage’a grupy pod nazwą ContentLab IAB Polska, na który dzielimy się wiedzą i inspirujemy marketerów w obszarze Content Marketingu. 

 

 

 

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

TAGI :

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?