Najlepsze case studies Content Marketingu w publikacji IAB Polska

06.05.2015

Najlepsze case studies Content Marketingu w publikacji IAB Polska


Chcesz pobrać publikację?
Zapisz się do naszej bazy newsletterowej

Grupa Content Marketingu, działająca w strukturach IAB Polska, przedstawia ebooka zatytuowanego Najlepsze praktyki Content Marketingu. To kolejna, po Przewodniku CM wydanym w 2014 roku, publikacja grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji.

Publikacja jest efektem zbiorowej pracy grupy Content Marketingu działającej w strukturach IAB Polska. Powstanie ebooka ma na celu dostarczenie specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia oraz inspiracji opartej na wybranych przykładach skutecznych kampanii content marketingowych z rodzimego rynku.

Publikacja składa się ze zbioru 20 case studies kampanii content marketingowych, które zostały przedstawione z uwzględnieniem podziału na komunikację B2B oraz B2C. Autorzy przeanalizowali kampanie pod kątem ich celów, czasu trwania, grupy docelowej i osiągniętych rezultatów.

Wydanie ebooka poświęconego efektywnym kampaniom content marketingowym, jakie obserwowaliśmy na polskim rynku w ostatnich miesiącach, to naturalny krok w realizowaniu edukacyjnej misji Grupy w tej młodej dziedzinie e- marketingu. Ponadto w kwietniu uruchomiliśmy fanpage’a grupy pod nazwą ContentLab IAB Polska, na który dzielimy się wiedzą i inspirujemy marketerów w obszarze Content Marketingu.