Badania i publikacje

Rok publikacji

Typ dokumentu

Kategoria rynkowa

Raport IAB/PwC AdEx 2015 FY

Untitled design (47)

„Konsumpcja treści online a marketing”, nowy raport IAB Polska

Zapraszamy do lektury najnowszego raportu, który analizuje zmiany w konsumpcji treści i podpowiada, jak je wykorzystać w działaniach marketingowych.
Untitled design (8)

IAB Polska prezentuje publikację „Audio Online. Reklama i muzyka.”

Publikacja „Audio Online. Reklama i muzyka” to najnowsze wydawnictwo IAB Polska, które opisuje genezę i rozwój cyfrowego rynku audio...
audioonlinestrona

Poradnik dla internetowego reklamodawcy

Podstawy działalności reklamowej w wyszukiwarce Google, kontekstowych sieciach reklamowych, na Facebooku i Youtubie.
porandik sem

IAB/PwC AdEx: wzrost wydatków na reklamę online w Polsce o ponad 20%

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zleceniej IAB Polska – w trzecim kwartale 2015 roku wydatki na...
adexstrona

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Zapraszamy do lektury najnowszego raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.
perspektywyroz

Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach

IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe”.
cjostrona

Mobile w branży automotive i retail pod lupą IAB Polska i Mindshare

Prezentujemy najnowsze badanie IAB Europe, lokalnie zrealizowane przez IAB Polska wraz z Mindshare.
amar strona

IAB/PwC AdEx – reklama cyfrowa wciąż na fali wzrostowej

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – po pierwszym półroczu...
adex

IAB Polska prezentuje najnowszy raport Programmatic

IAB Polska prezentuje najnowszy raport Programmatic.
strona programmatic

Raport „Internet Rzeczy w Polsce”

IAB Polska prezentuje premierowy raport „Internet Rzeczy w Polsce”.
iot strona

Raport IAB/PwC AdEx 2015′ Q1

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale...
adex strona2

Najlepsze kampanie mobilne w Polsce od IAB Polska

Zapraszamy do pobierania i lektury zbioru case’ów „Marketing mobilny 2015”, wydanych przez IAB Polska.
mobile 2015

RAPORT STRATEGICZNY: Internet 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 12. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online.
raportstrategiczny

Najlepsze case studies Content Marketingu w publikacji IAB Polska

Grupa Content Marketingu, działająca w strukturach IAB Polska, przedstawia ebooka zatytuowanego “Najlepsze przykłady w Content Marketingu”.
Najlepsze case studies Content Marketingu w publikacji IAB Polska

Internet najważniejszym źródłem informacji na temat sportu i turystyki

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” przeprowadzonego przez IAB Polska....
e-konsumenci: sport i turystyka

Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015

Zapraszamy do lektury raportu poświęconego rynkowi mobilnemu online, zatytułowanego „Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce”.
okladka_raportu_mobile_2015_470x305

digitalSCOPE – mobilna rewolucja w regionie CEE

Zapraszamy do pobrania raportu digitalSCOPE 2014,
raport_digitalscope_kafelek

Raport AdEx 2014 – wydatki na reklamę online w roku 2014

Jest już dostępny raport AdEx - wydatki na reklamę online w roku 2014
adex2014fy_fafelek

Raport E-konsumenci: książki

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” przeprowadzonego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
motyw_raport_e-konsumenci_ksiazki_pomarancz_01

Raport E-konsumenci: finanse

Internet stanowi najbardziej przydatne źródło informacji w procesie zakupowym usług finansowych oraz jest najbardziej wiarygodnym medium.
consumer journey online finanse

Raport „Real Time Bidding”

Podsumowanie wyników pierwszego polskiego badania rynku internetowej powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym.
Raport Real Time Bidding

E-konsumenci: aranżacja domu

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” przeprowadzonego przez IAB Polska wskazują na to, że internet jest najbardziej przydatnym źródłem...
E-konsumenci - Wyposażenie domu IAB Polska
kolejne