Badania i publikacje

Rok publikacji

Typ dokumentu

Kategoria rynkowa

Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Trzecia edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
raport_perspektywy

Raport IAB Polska i Mindshare: Mobilny Audyt Reklamodawców – finanse i handel

Już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. W 2015 roku...
audyt_mini

IAB/PwC AdEx 2016’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

W pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
IAB_PwC_AdEx_2016H1_infografika_ini

Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

IAB Polska prezentuje raport „Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z Ministerstwem Rozwoju, PwC oraz...
RAPORT IAB_BIZNES W SIECI www

Raport IAB: Zjawisko blokowania reklam

Badanie IAB Polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu...
adb1

IAB/PwC AdEx 2016’Q1: Reklama online wciąż na fali wznoszącej

W pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej...
adex2016q1

Raport IAB Polska: Marketing w wyszukiwarkach

Zapraszamy do pobrania najnowszego raportu IAB Polska dotyczącego działań SEM.
Raport SEM

Raport strategiczny INTERNET 2015-2016

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 13. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online.
raport strategiczny

Raport: Kapitał ludzki w Sektorze Komunikacji Marketingowej

Zatrudnienie w Sektorze Komunikacji Marketingowej (SKM) sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i stwarzała nowe...
SKM

Raport IAB/PwC AdEx 2015 FY

Untitled design (47)

„Konsumpcja treści online a marketing”, nowy raport IAB Polska

Zapraszamy do lektury najnowszego raportu, który analizuje zmiany w konsumpcji treści i podpowiada, jak je wykorzystać w działaniach marketingowych.
Untitled design (8)

IAB Polska prezentuje publikację „Audio Online. Reklama i muzyka.”

Publikacja „Audio Online. Reklama i muzyka” to najnowsze wydawnictwo IAB Polska, które opisuje genezę i rozwój cyfrowego rynku audio...
audioonlinestrona

Poradnik dla internetowego reklamodawcy

Podstawy działalności reklamowej w wyszukiwarce Google, kontekstowych sieciach reklamowych, na Facebooku i Youtubie.
porandik sem

IAB/PwC AdEx: wzrost wydatków na reklamę online w Polsce o ponad 20%

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zleceniej IAB Polska – w trzecim kwartale 2015 roku wydatki na...
adexstrona

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Zapraszamy do lektury najnowszego raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.
perspektywyroz

Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach

IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe”.
cjostrona

Mobile w branży automotive i retail pod lupą IAB Polska i Mindshare

Prezentujemy najnowsze badanie IAB Europe, lokalnie zrealizowane przez IAB Polska wraz z Mindshare.
amar strona

IAB/PwC AdEx – reklama cyfrowa wciąż na fali wzrostowej

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – po pierwszym półroczu...
adex

IAB Polska prezentuje najnowszy raport Programmatic

IAB Polska prezentuje najnowszy raport Programmatic.
strona programmatic

Raport „Internet Rzeczy w Polsce”

IAB Polska prezentuje premierowy raport „Internet Rzeczy w Polsce”.
iot strona

Raport IAB/PwC AdEx 2015′ Q1

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w pierwszym kwartale...
adex strona2

Najlepsze kampanie mobilne w Polsce od IAB Polska

Zapraszamy do pobierania i lektury zbioru case’ów „Marketing mobilny 2015”, wydanych przez IAB Polska.
mobile 2015

RAPORT STRATEGICZNY: Internet 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 12. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online.
raportstrategiczny
kolejne