Badania i publikacje

Rok publikacji

Typ dokumentu

Kategoria rynkowa

Raport Strategiczny Internet 2016/2017

Przekazujemy raport strategiczny Związku pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - Internet 2016/2017.
Canva

IAB Europe AdEx Benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld Euro

Według badania AdEx Benchmark zrealizowanego na zlecenie IAB Europe reklama online zanotowała w 2016 r. wzrost o 12,2% na...
ad bench news (1)

Raport: Internetowa Kultura Obrażania

Wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania IAB Polska.
kultura obrazania news

IAB/PwC AdEx 2016’FY: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016

adex 2016

Raport: Prywatność w sieci 2016/2017

IAB Polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. Do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ...
prywatnosc w sieci news

Raport IAB Polska: Content Marketing

Z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia...
raport cm news

IAB/PwC AdEx 2016’Q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

adexq3

Przewodnik po reklamie natywnej

IAB Polska prezentuje Przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy IAB Polska Grupie...
Przewodnik po reklamie natywnej IAB Polska

Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Trzecia edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
raport_perspektywy

Raport IAB Polska i Mindshare: Mobilny Audyt Reklamodawców – finanse i handel

Już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. W 2015 roku...
audyt_mini

IAB/PwC AdEx 2016’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

W pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
IAB_PwC_AdEx_2016H1_infografika_ini

Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

IAB Polska prezentuje raport „Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z Ministerstwem Rozwoju, PwC oraz...
RAPORT IAB_BIZNES W SIECI www

Raport IAB: Zjawisko blokowania reklam

Badanie IAB Polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu...
adb1

IAB/PwC AdEx 2016’Q1: Reklama online wciąż na fali wznoszącej

W pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej...
adex2016q1

Raport IAB Polska: Marketing w wyszukiwarkach

Zapraszamy do pobrania najnowszego raportu IAB Polska dotyczącego działań SEM.
Raport SEM

Raport strategiczny INTERNET 2015-2016

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 13. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online.
raport strategiczny

Raport: Kapitał ludzki w Sektorze Komunikacji Marketingowej

Zatrudnienie w Sektorze Komunikacji Marketingowej (SKM) sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i stwarzała nowe...
SKM

Raport IAB/PwC AdEx 2015 FY

Untitled design (47)

„Konsumpcja treści online a marketing”, nowy raport IAB Polska

Zapraszamy do lektury najnowszego raportu, który analizuje zmiany w konsumpcji treści i podpowiada, jak je wykorzystać w działaniach marketingowych.
Untitled design (8)

IAB Polska prezentuje publikację „Audio Online. Reklama i muzyka.”

Publikacja „Audio Online. Reklama i muzyka” to najnowsze wydawnictwo IAB Polska, które opisuje genezę i rozwój cyfrowego rynku audio...
audioonlinestrona

Poradnik dla internetowego reklamodawcy

Podstawy działalności reklamowej w wyszukiwarce Google, kontekstowych sieciach reklamowych, na Facebooku i Youtubie.
porandik sem

IAB/PwC AdEx: wzrost wydatków na reklamę online w Polsce o ponad 20%

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zleceniej IAB Polska – w trzecim kwartale 2015 roku wydatki na...
adexstrona

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Zapraszamy do lektury najnowszego raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.
perspektywyroz
kolejne