Badania i publikacje

Rok publikacji

Typ dokumentu

Kategoria rynkowa

Raport IAB: Perspektywy Rozwojowe Reklamy Online w Polsce 2018/2019

Najnowszy raport skupia się na najważniejszych aspektach rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.
persp 470

Raport: Zjawisko blokowania reklam

Odsetek użytkowników korzystających z adblocków nadal rośnie w tempie dwucyfrowym. Pobierz najnowszy raport IAB Polska!
adblocki

Raport: RODO w opinii internautów

Raport jest kontynuacją wieloletnich już badań prowadzonych przez IAB Polska w obszarze prywatności.
rodo

IAB Polska/PwC AdEx: Reklama cyfrowa wciąż rośnie dwucyfrowo

W pierwszym półroczu 2018 roku wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 300 mln zł. Zobacz pełne wyniki badania...
adex 470

Raport Mobile 2018

Raport Mobile 2018 jest podsumowaniem najważniejszych informacji dotyczących rynku mobilnego w Polsce.
mobile

Poradnik Wideomarketingu

Poradnik Wideomarketingu to zbiór najlepszych praktyk i aktualnych informacji, które stanowią podstawową wiedzę w zakresie reklamy wideo.
por 470a

IAB Polska/PwC AdEx: miliard na reklamę cyfrową w pierwszym kwartale 2018 roku

W pierwszym kwartale 2018 roku wydatki na reklamę online przekroczyły wartość 1 mld zł. Było to o ponad 140...
adex 470 x 307

Raport: Dezinformacja w sieci

Rozpowszechnianie fałszywych informacji nigdy jeszcze nie było tak tanie i skuteczne. Czy Internet nadal jest wiarygodnym źródłem informacji?
lapka wwyr

Raport Strategiczny Internet 2017/2018

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 15. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online. To najważniejsze podsumowanie funkcjonowania rynku...
strateg 470x307

IAB/PwC AdEx 2017’FY: Wzrost reklamy cyfrowej o 9%

 
ad2017 news

Najlepsze case studies SEM

  Grupa Robocza SEM, działająca w strukturach IAB Polska, przedstawia publikację 9 Case Studies SEM. To kolejna, po Raporcie Marketing w...
case SEM news

IAB/PwC AdEx 2017’Q3: wydatki na reklamę cyfrową po trzech kwartałach 2017

adex news

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017- 2018

Podczas MIXX Awards & Conference 2017 zaprezentowana została czwarta edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół...
perspektywy 1718

IAB/PwC AdEx 2017′ H1: Trendy w reklamie cyfrowej

W pierwszym półroczu 2017 roku wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 1,86 mld zł, o 133 mln zł więcej niż...
adex h1 2017 news

IAB/PwC AdEx 2017′ Q1: Reklama cyfrowa dwóch prędkości

W pierwszym kwartale 2017 roku nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł, o 85 mln zł więcej niż...
adex 2017q1 news

Raport Strategiczny Internet 2016/2017

Przekazujemy raport strategiczny Związku pracodawców Branży Internetowej IAB Polska - Internet 2016/2017.
Canva

IAB Europe AdEx Benchmark 2016: europejski rynek reklamy online nadal z dwucyfrowym wzrostem i wartością ponad 40 mld Euro

Według badania AdEx Benchmark zrealizowanego na zlecenie IAB Europe reklama online zanotowała w 2016 r. wzrost o 12,2% na...
ad bench news (1)

Raport: Internetowa Kultura Obrażania

Wbrew utartym przekonaniom odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury wciąż jest w internecie marginalny, wskazują badania IAB Polska.
kultura obrazania news

IAB/PwC AdEx 2016’FY: 3,6 mld zł na reklamę online w roku 2016

adex 2016

Raport: Prywatność w sieci 2016/2017

IAB Polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. Do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ...
prywatnosc w sieci news

Raport IAB Polska: Content Marketing

Z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia...
raport cm news

IAB/PwC AdEx 2016’Q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

adexq3

Przewodnik po reklamie natywnej

IAB Polska prezentuje Przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy IAB Polska Grupie...
Przewodnik po reklamie natywnej IAB Polska
kolejne