Zwycięzcy MIXX Awards Europe 2013

27.05.2013
Uścisk ręki, gratulacje

Zwycięzcy MIXX Awards Europe 2013

IAB Europe przyznała nagrody dla najlepszych kampanii online w Europie podczas pierwszego dnia konferencji Interact Barcelona.

Jurorzy ocenili 240 kampanii z 24 państw w 8 kategoriach.



W tym roku przyznano cztery nagrody specjalne. IAB Belgia otrzymało nagrodę Biura Roku w uznaniu za ogromne zaangażowanie belgijskiego zespołu w prace IAB Europe.
Człowiekiem roku został Tom Bowman, VP Global Strategy & Sales Operations, BBC Worldwide, za aktywny wkład w działalność IAB Europe, ale także za wzmocnienie dialogu z IAB USA. Natomiast za inicjatywę roku został uznany projekt EDAA, którego uruchomienie stanowi duże osiągnięcie dla samoregulacji w branży.



Viziware otrzymał nagrodę I2C za innowacyjne rozwiązania umożliwiające klientom interakcję z ekranami out-of-home, pokazując, że innowacje nie są tylko domeną Doliny Krzemowej.



W skład jury MIXX Awards weszli: Marc Bresseel, przewodniczący, Client and Services at G14 Mediabrands, Alain Heureux, IAB Europe; Thierry Téchy, Chief Strategy Officer at Selligent; Marcel.li Zuazua, Owner, Herraiz Soto & Co and Borge Sandengen, Managing Director at Mediafront.


-To była prawdziwa przyjemność i zaszczyt być w jury MIXX Awards Europe 2013. Pozwoliło mi to odkryć najciekawsze projekty, które wskazują kierunek rozwoju marketingu internetowego.




Zwyciezcy tegorocznych MIXX-ów



Brand Awareness and Positioning

Heineken – Wieden+Kenedy (NL)

Bezośredni odzew (Direct Response)

Curators of Sweden – Volontaire (SE)

Generowanie leadów

Telenet – These Days (BE)

Best Brand/Product Launch

TNT – Duval Guillaume (BE)

Experimental & Innovative Campaign

Intouch – BBDO (RU)

Kampanie cross-mediowe

Ruffles – Wanda (TK)

Mobile/platform/app

Nike –Akqa (UK)

Selligent Award

2Organize – Kruidvat