Zwycięzcy konkursu IAB Creative Showcase Edycja Jesień 2012

19.12.2012
Dłonie kobiety piszące na klawiaturze komputera

IAB Creative Showcase

Jak co kwartał Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe realizowane w internecie.

Laureatem edycji Jesień 2012 konkursu IAB Creative Showcase zostało Artegence za kampanię dla Polkomtela. Artegence otrzymało także wyróżnienie za inną pracę dla tego samego podmiotu. Drugie wyróżnienie powędrowało do Wirtualnej Polski – kreacja dla LG Swift L9. W edycji Jesień 2012 zgłoszono 17 kampanii.



Jesień 2012 okazała się kwartałem dla mobile’a.Atrakcyjna richmediowa forma strony promocyjnej dla Plusa, która zdradzała internautom tajniki hologramowania okazała się najlepszą na Jesieni.Laureatem edycji Jesień 2012 została Agencja Artegence, która przygotowała kreację reklamową dla Polkomtela. Jury konkursu doceniło także inną kampanię Artegence i także dla Polkomtela, za to co otrzymało wyróżnienia. Drugie wyróżnienie przydadło w udziale Wirtualnej Polsce za kampanie dla LG Swift L9.



Do edycji Jesień 2012 konkursu IAB Creative Showcase zgłoszono 17 kampanii.



Zwycięzcy:


Laureat: Artegence – Polkomtel/Plus

Wyróżnienie: Wirtualna Polska – LG Swift L9

Wyróżnienie: Artegence – Polkomtel/Plus



Zobacz zwycięskie kreacje: http://www.iabcreativeshowcase.pl/galeria/nagrodzone/lista/7



Swoje kreacje pokazali:


Artegence

atmedia sp. z o.o.

Autentika

Digital One

GoldenSubmarine

HandyNet

Hypermedia Isobar

K2 Internet S.A.

Point of View (PoV sp. z o.o.)

Wirtualna Polska

workking.pl



Wszystkie zgłoszone kampanie można zobaczyć na stronie konkursowej: http://www.iabcreativeshowcase.pl/galeria/nadeslane/lista?edition=7



IAB Creative Showcase jest konkursem na najlepsze kampanie reklamowe w internecie organizowanym co kwartał przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Celem konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji reklamowych w sektorze reklamy online oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce.



Co kwartał profesjonalne Jury nagrodza 3 agencje. Jurorami są eksperci z marketingu interaktywnego oraz marketerzy. Agencja będąca autorem najlepszej kampanii kwartału zostaje laureatem konkursu, dwie kolejne otrzymują wyróżnienia. Natomiast wszystkie nadesłane prace zostają opublikowane na stronie konkursowej.



Serdecznie gratulujemy zwycięzcom.



Rozpoczęła się edycja Zima 2012/2013. Więcej na http://www.iabcreativeshowcase.pl