Zostań prelegentem FORUM IAB 2017

25.01.2017

Przed nami jedenasta edycja FORUM IAB, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w kraju, organizowanej przez IAB Polska. Już 7-8 czerwca 2017 w warszawskich Złotych Tarasach czeka nas kilkadziesiąt unikalnych wystąpień pod tematem wiodącym: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie. Chcesz zostać jednym z prelegentów? Zgłoś swoją propozycję do 28 lutego br. 

Świat pod napięciem

Świat się zmienił. W ostatnim czasie nawet bardzo znamiennie. W czasach kiedy digital staje się najważniejszym miejscem dotarcia do konsumenta, ten instaluje adblocka. Na Youtubie najchętniej oglądane reklamy trwają po 20 minut,  a serca ludzi podbił 3-minutowy, emocjonalny film z Polski opowiadający historię o emigrantach. Użytkownicy Facebooka nie widzą tego, co do nich mówimy. A jeśli widzą, teraz już nie wiadomo, czy to co widzą jest prawdziwe czy nie.

Wybory w USA pokazały, że łamanie schematów, dostosowywanie narracji do nastrojów społecznych i technologia bacznie śledząca każdy krok w przestrzeni digital może przynieść sukces, którego niewielu się spodziewało. Do tej pory dla młodych ludzi wolność była zwykle największą wartością, teraz tą wartością staje się godność.

W czasach permanentnego napięcia zarówno w lokalnej, jak i globalnej skali, zmienia się to, jak żyjemy. Zmienia się komunikacja. Zmienia się konsument. Zmienia się to jak pracujemy.  

Jak my, specjaliści od komunikacji, powinniśmy się w tym świecie odnaleźć?

FORUM IAB 2017: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie

FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu internetowego w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.

Eksperci uznali, że światowe przemiany coraz silniej oddziałują na szeroko pojęty marketing.  Konieczne staje się  wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej upłynie ono pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w  reklamie.

Cyfrowi tubylcy – nowi konsumenci – wymuszają na organizacjach drastyczne zmiany. To właśnie oni są bardziej cyfrowi niż firmy, a działy marketingu to pierwszy front, który się z nimi styka. Wytwarzane pod wpływem zmian napięcie odczuwamy wszyscy, dlatego uważamy je za kluczowy tegoroczny obszar rozmów oraz oczywiście decyzji. Cyfrowa transformacja oznacza zupełnie nowy porządek w wielu obszarach – to nie tylko zmiana technologiczna, to zmiana kultury organizacyjnej, łańcuchów wartości, decyzje oparte na danych, cyfrowe procesy end 2 end, wizja oraz przywództwo decydentów, crossilosowe, elastyczne sposoby pracy, płynne struktury organizacyjne, nowe modele biznesowe czy przychodowe. I o tych właśnie zmianach chcielibyśmy szerzej porozmawiać.

– mówi Michał Kreczmar, wiceprzewodniczący Rady Programowej Forum IAB 2017.

Twój porządek w reklamie – zostań prelegentem Forum IAB 2017

Wszystkich ekspertów branży marketingowej, i internetowej, którzy chcą zabrać głos w dyskusji nad nowym porządkiem reklamy w świecie pod napięciem, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień do 28 lutego br.

Temat przewodni rozpatrywać będziemy w trzech blokach kontekstowych:

  • Nowy konsument
  • Nowa komunikacja
  • Nowa organizacja

Szczegółowe informacje odnośnie zagadnień tematycznych poszczególnych bloków tematycznych dostępne w briefie.

Wypełniony zgodnie z briefem FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY należy wysłać na adres forum2017@iab.org.pl do 28 lutego 2017.

  • Zgłoszenie tematu wystąpienia jest bezpłatne.
  • Zaproponowana prelekcja nie może zostać zaprezentowana na żadnej innej konferencji poprzedzającej Forum IAB.
  • Decyzja Rady Programowej o tym, które z propozycji zostaną uwzględnione w programie FORUM IAB 2017, zapadnie do 10 kwietnia br.

Sprzedaż biletów na wydarzenie już ruszyła. Tylko do 7 kwietnia można je kupić w cenie specjalnej Early Birds.

Szczegółowe informacje dostępne na stronie FORUM IAB.