Znamy nominowanych do MIXX Awards & Conference 2013

28.10.2013
KRRiT: wzór sprawozdania dla dostawców VoD

Znamy nominowanych do MIXX Awards & Conference 2013

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie – MIXX Awards & Conference 2013.

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali 6 listopada 2013 r w warszawskim Palladium. Bilety do nabycia pod adresem: www.mixx-awards.pl/kup_bilet

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Najlepsze rozwiązania zostaną zaprezentowani reklamodawcom, dysponentom budżetów reklamowych.

Twórcy najlepszych kampanii reklamowych w internecie mogli za pomocą strony www.mixx-awards.pl zgłaszać do 16 września br. swoje prace aż w 13 kategoriach konkursowych:

  • kampania wizerunkowa,
  • wprowadzenie nowego produktu na rynek,
  • bezpośredni odzew,
  • najlepsze zastosowanie nowych mediów,
  • marketing społecznościowy,
  • wideo online,
  • gry,
  • branded content,
  • lojalność wobec brandu,
  • kampanie społeczne i non-profit,
  • kampanie cross-mediowe,
  • mobile/apps/tablets,
  • strona brandowa.
  • Uruchomiono 12 z nich, ponieważ do kategorii kampanie non-profit zgłoszono niewystarczającą liczbę kampanii. W tabeli poniżej zostały zaprezentowane nominacje do każdej z 12 kategorii konkursowych:

  • Bezpośredni odzew

    Dobra oferta dla dobra – 180heartbeats + JUNG v. MATT
    Keep Calm & Be Relevant! – ValueMedia
    Optymalizacja PPC pod ROI – ValueMedia

  • Branded kontent

    Interaktywny Finał Męskiego Grania 2013 – GONG
    Piję Wodę dla Żywiec Zdrój – VML
    Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats + JUNG v. MATT

  • Gry

    Bridgy Jones podbija świat – VML
    Danonki Wirtualne Przedszkole – Nowa kraina Zoo – MediaCom
    McDonald’s – Drwal wraca do gry – Tribal DDB/ OMD

  • Kampania wizerunkowa
    Metafen. Można inaczej – K2 Internet
    Mocnopomocni agenci PZU – VML
    Otwieracz Żywca – GONG

  • Kampanie cross-mediowe

    Celebryci w PLAY – MediaCom

    Milka. Moje miasto się przytula – SMV Group
    Mocnopomocni agenci PZU – VML

  • Lojalność wobec brandu

    Danonki Wirtualne Przedszkole – MediaCom
    Orange Social Care – obsługa klienta w social media – VML
    PROGRAM LOJALNOŚCIOWY ONLINE NERF – GONG

  • Marketing społecznościowy

    Fani Tyskiego tworzą historię – Tequila Polska
    Republika Kaktusa – MEC Global
    Zwierzaki z Littlest Pet Shop szukają opiekunów – SMV Group

  • Mobile/apps/tablets

    Aplikacja ICOON na telefony z systemem Windows Phone – Wunderman
    Bridgy Jones podbija świat – VML
    Durex w Listonic – Socialyse

  • Najlepsze zastosowanie nowych mediów

    Durex Eksperyment – Socialyse
    Mocnopomocni agenci PZU – VML
    Nike Hypervenom – Mindshare

  • Strona brandowa

    www.goldensubmarine.com – GoldenSubmarine
    Nowy serwis internetowy marki House – Zjednoczenie.com
    Strona internetowa marki Żywiec – GONG<

  • Wideo-online

    Mr Button – Artegence
    Otwieracz Żywca – GONG
    Proama VOD Direct – MediaCom

  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek

    GARNIER OLIA LAUNCH – ZenithOptimedia
    nju mobile – MEC Global
    Vichy Dercos Neogenic – ZenithOptimedia
  • Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzyma tytuł ‘Best in Show’.

    Organizator konkursu – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie Związku mogli zgłaszać kandydatów do „Nagród za dokonania”:

  • Człowiek Roku,
  • Marketer Roku,
  • Agencja Roku
  • Dom Mediowy Roku.
  • Kapituła oceniająca zgłoszenia przyznała następujące nominacje:

  • Człowiek roku
    Nominacje nieujawnione

  • Agencja roku

    Artegence

    GoldenSubmarine

    VML Poland

  • Dom mediowy roku
    Group One
    MEC Global

    Value Media

  • Marketer roku
    PKO BP
    PZU

    Tesco
  • Uroczystą galę rozdania nagród poprzedzi MIXX Conference – konferencja o unikalnej formule w której zostały zaprezentowane studia przypadków kampanii z perspektywy klient + agencja. Przedstawione zostały kampanie ze szczególnym uwzględnieniem problemów związanych z ich realizacją i sposobów na radzenie sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami. Program konferencji można sprawdzić pod adresem: www.mixx-awards.pl/mixx-conference
    .

    MIXX Awards & Conference jest prominentnym wydarzeniem dedykowanym profesjonalistom dziedziny marketingu – agencjom, wydawcom, firmom technologicznym, działom marketingu – którzy skutecznie prowadzą swoje działania. MIXX skupia w jednym miejscu najbardziej znanych i najbardziej wpływowych ludzi branży marketingu internetowego, którzy chętnie podzielą się spostrzeżeniami dotyczącymi najbardziej palących tematów w reklamie.
    Bilety do nabycia pod adresem: www.mixx-awards.pl/kup_bilet