Zmiany w radzie nadzorczej IAB Polska. Nowi członkowie w związku

31.03.2017

Anna Gruszka, Chief Digital Officer w IPG Mediabrands oraz CEO Reprise Media i Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska, Chief Innovation Officer NCE zostali wybrani do rady nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jednocześnie reprezentowane przez nich agencje – Dentsu Aegis Network Polska i Initiative Media Warszawa zostały członkami zwyczajnymi IAB.

Dołączenie dwóch przedstawicieli agencji do rady nadzorczej wzmacnia IAB i sprawia, że jej skład w jeszcze większym stopniu będzie odzwierciedlać rzeczywistą strukturę rynku reklamy digitalowej. Rada zyskuje dwóch bardzo cenionych ekspertów branży – Anna Gruszka i Sławomir Stępniewski to profesjonaliści i na pewno wykorzystają swoje wieloletnie doświadczenie wspierając organizację w dalszym rozwoju

– komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Równolegle do zmian w gronie rady nadzorczej do grona członków zwyczajnych IAB Polska, najliczniejszej w Polsce organizacji reprezentującej branżę internetową, dołączyła agencja Dentsu Aegis Network Polska, która jest częścią sieci działającej w 145 krajach oraz Initiative Media Warszawa – dom mediowy należący do sieci IPG Mediabrands, która obsługuje klientów w ponad 100 krajach.

Agencje te znajdą się w gronie wydawców prasy, portali internetowych, sieci reklamowych, agencji reklamowych i interaktywnych, domów mediowych, firm technologicznych oraz badawczych, które działając w IAB zajmują się szeroko pojętą edukacją rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu, tworzą nowatorskie rozwiązania i standardy jakościowe.

Od kilkunastu lat zajmuję się mediami interaktywnymi i odkąd pamiętam, dzięki grupom roboczym, w których miałam przyjemność uczestniczyć, IAB zawsze dbało o odpowiednie standardy i rozwój rynku. Doceniamy możliwość jeszcze większego zaangażowania naszej agencji w tym zakresie

– komentuje Anna Gruszka Chief Digital Officer  (CDO) w IPG Mediabrands oraz CEO Reprise Media.

Dzięki dołączeniu do grona członków zwyczajnych IAB oraz rady nadzorczej organizacji będziemy mieli możliwość większego kształtowania rynku marketingu online w Polsce. A to przecież jedna z najbardziej innowacyjnych dziedzin marketingu. Cieszę się, że będziemy mieli możliwość pracy nad standardami obowiązującymi na polskim rynku internetowym

– mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Chief Innovation Officer NCE.

***

Anna Gruszka, Chief Digital Officer, IPG Mediabrands; CEO, Reprise Media

Od 2014 roku odpowiada za strategię digital sieci domów mediowych grupy IPG Mediabrands, jednocześnie kieruje Reprise Media, jednostką dedykowaną precyzyjnemu marketingowi efektywnościowemu. Wcześniej Managing i Strategic Director w agencji Codemedia SA oraz Digital Manager w domu mediowym Havas Media, w którym odpowiadała za otwarcie i przeszkolenie zespołów kilku dywizji digitalowych w CEE. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych, związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Absolwentka UW i PAN z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Wielokrotna laureatka konkursów MIXX Awards.

Sławomir Stępniewski – CEO Dentsu Aegis Network Polska; Chief Innovation Officer NCE

Pełni funkcję CEO grupy Dentsu Aegis Network Polska, jest również odpowiedzialny za wsparcie procesów innowacyjnych oraz akwizycyjnych w regionie NCE. W latach 2014-2017 odpowiadał za region CEE, w którego skład wchodzą Polska, Czechy, Słowacja, Węgry i Bułgaria. W 1996 roku powołał do życia jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych – Hypermedia. W 2005 r. stała się ona częścią największej globalnej sieci interaktywnej Isobar należącej do Aegis Media. Trzy lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 roku został mianowany CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie Dentsu Aegis Network.

O Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network jest nowoczesną agencją komunikacji. Oferuje pełen zakres usług, włącznie z konsultingiem. Pracuje na styku kreacji, mediów, technologii i data science. To jedyna grupa w Polsce, która dysponuje 200 osobowym hubem technologicznym, obsługując klientów 24/7.  Działa w 145 krajach, na pięciu kontynentach. Od kilku lat organizuje w Polsce spotkania z klientami i ekspertami pod nazwą Digital Camp.

O Initiative Media Warszawa

Dom mediowy Initiative jest częścią międzynarodowej sieci IPG Mediabrands. Wizją agencji jest osadzanie marek w kontekście kulturowym, w taki sposób, aby stały się naturalnym elementem codziennego życia ich klientów. Wśród jej klientów są takie firmy jak: Orange, Tesco, Bank Millennium, BMW i Tchibo Polska.  Do grupy należą jednostki SBU dedykowane technologii i analityce (Mediabrands Analytics), social mediom (Mediabrands Social), programmatic (Cadreon), performance mobile  z SEM i SEO (Reprise Media)  oraz content marketing ( Mediabrands Studios).