Zgarnij budżety reklamodawców. Pokaż się w konkursie MIXX Awards.

03.09.2012
dłoń trzymająca długopis, dwa laptopy, ekrany

MIXX Awards

Zgarnij budżety reklamodawców. Pokaż się w konkursie MIXX Awards.

MIXX Awards 2012 to już szósta edycja konkursu kreatywnego na najlepszą kreacje reklamową online roku organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki. Do konkursu może być zgłoszona praca przygotowana przez agencje interaktywne, domy mediowe, działy kreacji lub wydawców. Zgłoszenia do 17 września.

Nagrody MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) swoją historią sięgają 2005 roku, kiedy to amerykański oddział IAB po raz pierwszy nagrodził twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.



Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Twórcy najlepszych rozwiązań kreatywnych (w 13 kategoriach) zostaną zaprezentowani reklamodawcom, dysponentom budżetów reklamowów. MIXX Awards 2012 to już szósta edycja konkursu na najlepszą kreację reklamową w internecie organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.



17 września 2012 do godz. 17.00 – to ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie kampanie, które były wyświetlane od 16 września 2011 roku do 17 września 2012 roku. Twórcą kampanii może być agencja interaktywna, dom mediowy, dział kreacji lub wydawca.



Więcej na http://www.mixx-awards.pl