Zbiór „mobilnych” case studies od IAB Polska – pobierz

28.02.2014

Eksperci Grupy Roboczej Mobile Marketing, działającej w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, opracowali drugi zbiór „mobilnych” case studies, który prezentuje najciekawsze kampanie ostatnich miesięcy. Opracowanie owego zbioru ma na celu zaprezentowanie potencjału oraz pokazanie aktualnych trendów marketingu mobilnego.


Szybko zyskująca na popularności branża technologii mobilnych oraz rosnące nasycenie rynku smartfonami sprawiają, że wykorzystanie narzędzi mobilnych w kampaniach marketingowych jest coraz bardziej popularne i pożądane. Publikacja prezentuje zbiór dziewiętnastu przykładowych kampanii wykorzystujących różne narzędzia. Przygotowany dokument ma na celu zobrazowanie możliwości wykorzystania narzędzi mobilnych w kampaniach marketingowych, oraz zainspirowanie marketerów do promocji swoich marek w kanałach mobilnych i poszukiwania nowych, odważnych rozwiązań marketingowych. Zbiór wyselekcjonowanych kampanii jest również źródłem wiedzy i pomysłów dla osób pragnących wykorzystać narzędzia mobilne w kampaniach marketingowych.

Celem zbioru jest zaprezentowanie potencjału oraz pokazanie aktualnych trendów marketingu mobilnego. W zbiorze pokazujemy przykłady kampanii wykorzystujących różne narzędzia, przeprowadzone dla różnych klientów oraz skierowane do różnych grup docelowych. Mam nadzieję, że publikacja zainspiruje marketerów do promocji swoich marek w kanałach mobilnych i poszukiwania nowych rozwiązań marketingowych

Przejdź do sekcji „Badania i publikacje” i pobierz publikację

Grupa Robocza „Mobile Marketing” jest jedną z siedemnastu grup działających w strukturach IAB Polska. W przygotowaniu dokumentu, zawierającego zbiór case study, wzięli udział eksperci z firm:

  • Coigdzie.pl
  • Gazeta.pl
  • GoldenSubmarine
  • MEC
  • Mobext Polska (Havas Media Group)
  • Mobi.ad
  • Onet
  • PHD Media Direction
  • Universal McCann
  • Wirtualna Polska