Zapraszamy na warsztaty dla marketerów Gry w marketingu

10.10.2012
telefon i długopis leżące na dokumencie z wykresem

Gry w marketingu

Zapraszamy na warsztaty „Gry w marketingu”, które odbędą 17 października,o godzinie 9.30 w Colombia. Warsztaty prowadzone przez grupę roboczą Gry w marketingu.

Termin:17 października 2012

Miejsce: Colombia przy ulicy Kruczej 6/14 w Warszawie, poziom -1

Godziny: 9.30 – 16.30



Koszt warsztatów 399zł brutto od osoby (w cenę szkolenia wliczony jest poranny poczęstunek, napoje, lunch oraz certyfikat). Grupy ok. 10 osobowe

W celu zgłoszenia uczestnictwa należy przesłać maila na adres awatla@iab.com.pl otrzymają Państwo formularz zgłoszeniowy, który należy wypełnić i przesłać skan.



Blok ogólny (Adam Semik – Mellongames)


1. Historia reklamy w grach – czyli kiedy i jak się zaczęło

2. Opis możliwość reklamowych jakie dają gry

3. Charakterystyka demograficzna graczy w podziale na rodzaje gier oraz platformy


Blok szczegółowy


1. Wykorzystanie gier w social media (Jacek Jankowski – nk.pl)

– dlaczego advergames są tak skuteczne

– gry reklamowe z Polski (nk.pl i facebook)

– najlepsze przykłady zagraniczne

– reklama w grach social

– dobre i złe praktyki


2. Advergames (Olga Knap – Mellongames)

– kim jest gracz? – obalamy mity

– reklama w grach reklamowych – zalety, możliwości, dobre praktyki

– czy ten biznes jest dla mnie?


3. A może mobile? (Adam Semik – Mellongames)

– na jaki system tworzyć grę?

– sposoby dystrybucji gier

– uniklane cechy mobile – geolokalizaja, bloetooth, augmented reality i ich wykorzystanie w grach/aplikacjach

– case’y reklamowe z Polski i zagranicy



4. Grywalizacja (Radosław Szczęsny – AdAction)

– co to jest i dla kogo?

– przykłady zastosowań w Polsce i za granicą


Sesja Q&A – w miarę możliwości