Witamy AdNext w IAB Polska

13.02.2017

Do grona członków IAB Polska dołącza  grupa AdNext.

AdNext jest grupą spółek wyspecjalizowanych w działaniach digitalowych. Oferuje kompleksowe usługi w zakresie strategii mediowych, content marketingu, współpracy z influencerami,  performance marketingu, monetyzacji baz danych, automation i gamifikacji.

Swoje działania Grupa opiera na budowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów i przełożeniu ich na zaangażowanie, konwersję i lojalność na każdym etapie procesu zakupowego.

Przystąpienie grupy AdNext do IAB Polska to naturalny krok na drodze rozwoju firmy. Naszym zadaniem jest dotarcie do potencjalnego konsumenta marki i zaangażowanie go w komunikację. W centrum naszej logiki pracy stawiamy odbiorcę. To dotyczy każdej spółki w naszej grupie, od budowania strategii mediowych przez analizy danych, content marketing, performance marketing, gamifikację, czy influencer marketing. Zależy nam na byciu członkiem IAB i na możliwościach, które to członkostwo otwiera w zakresie promowania nowych trendów na rynku marketingu internetowego oraz wymiany doświadczeń z innymi zrzeszonymi podmiotami. Chcemy dzielić się wiedzą o tym, jakie kanały wykorzystywać, aby docierać do konsumentów z konkurencyjną ofertą, czyli taką, która jest w stanie zaangażować naszego konsumenta na każdym etapie zakupowym. 

– mówi Rafał Oracz, CEO AdNext

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.