White hat SEO – warsztaty IAB Polska

17.09.2013
Czwworo ludzi uśmiecha się patrząc na wprost

White hat SEO – warsztaty IAB Polska

Poprawa widoczności strony WWW w wyszukiwarkach, zgodnie z wytycznymi Google.

Temat warsztatów: White hat SEO, czyli poprawa widoczności strony WWW w wyszukiwarkach, zgodnie z wytycznymi Google.

Data: 27 września 2013
Prowadzący: Mateusz Kicki, Bluerank Sp z o.o.
Cena: 399zł brutto od osobyW razie pytań: awatlaiab.com.pl

Grupa docelowa: Kierownicy projektów internetowych, pracownicy działu marketingu online, osoby odpowiedzialne za tworzenie tekstów na serwisy internetowe.

Agenda warsztatów:

Część teoretyczna:

  • Wstęp
  • Rynek wyszukiwarek
  • SEO vs PPC
  • Podstawy działania wyszukiwarki

  • Jak działa wyszukiwarka?
  • Zasady tworzenia rankingu
  • Czym jest SEO?
  • Jak użytkownicy korzystają z Google?
  • Universal search
  • Trendy i zmiany w Google
  • Wady i zalety SEO
  • SEO i linki sponsorowane (PPC), efekt synergii
  • Black hat SEO
  • Bany i filtry w Google
  • Co można zyskać dzięki SEO?
  • Koszty działań SEO
  • Analiza konkurencyjności branży
  • Mierzenie skuteczności działań SEO
  • Optymalizacja pod kątem technicznym
  • Technologia
  • Adresy URL
  • Struktura serwisu i duplikacje
  • Indeksacja strony, mapy witryn
  • Robots.txt
  • Rel nofollow
  • Linki wewnętrzne
  • Optymalizacja grafik
  • Mikroformaty
  • Prędkość ładowania strony
  • Zawartość serwisu
  • Analiza słów kluczowych
  • Optymalizacja treści
  • Rozbudowa treści
  • Pozyskiwanie linków
  • Link building
  • Link popularity
  • Zasady działania link buildingu
  • Źródła linków
  • Przykład pozycjonowania strony
  • Mierzenie rezultatów – narzędzia
  • Cześć praktyczna – ćwiczenia:

  • Analiza słów kluczowych dla kategorii, wybór optymalnego tytułu
  • Wybór kilku tematów na artykuły z danej tematyki przy użyciu Google Keyword Planner
  • Optymalizacja tekstu w oparciu o analizę słów kluczowych
  • Optymalizacja podstrony serwisu w oparciu o przekazaną wiedzę i narzędzie Google Keyword Planner
  • Czy uczestnicy muszą mieć ze sobą własne laptopy oraz dostęp do Internetu ?
    Tak

    Mateusz Kicki – specjalista SEO w agencji SEM Bluerank, odpowiedzialny za współpracę z klientami z Polski i zagranicy. Absolwent informatyki na Politechnice Łódzkiej na Wydziale EEIA . Posiada ponad 4 lata doświadczenia w optymalizacji i pozycjonowaniu stron WWW. Specjalizuje się w projektach z branży eCommerce. Współpracował z takimi markami jak np. 3M, Rossmann, Top Secret, Mascus, Anonse.