Weź udział w quizie GetResponse

22.08.2013
Dwie osoby rysują odręcznie wykres na kartce leżacej na stole

Weź udział w quizie GetResponse

Eksperci z GetResponse uruchomili kolejny projekt edukacyjno-badawczy – „Email marketing quiz”.

Wystarczy odpowiedzieć na kilkanaście pytań, aby dowiedzieć się jaki poziom osiąga strategia email marketingowa firmy.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, już po raz drugi uruchomił projekt „Email marketing quiz”. Dzięki niemu każdy marketer lub przedsiębiorca może sprawdzić stopień zaawansowania oraz skuteczność prowadzonych kampanii email marketingowych.

Pytania w quizie zostały dobrane tak, aby w szeroki sposób określić efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Poruszają one m.in. kwestie budowania listy odbiorców, segmentacji, dostarczalności oraz optymalizacji wysyłanych newsletterów.

Aby wziąć udział w quizie wystarczy poświęcić 2 minuty i odpowiedzieć na kilkanaście zamkniętych pytań, udzielając na każde odpowiedzi „tak” lub „nie”.

Na podstawie uzyskanych odpowiedzi zostanie obliczony wynik wraz z krótkim opisem, z którego respondent będzie mógł dowiedzieć się jaki poziom mają prowadzone przez niego kampanie email marketingowe. W zależności od osiągniętego rezultatu, uczestnik otrzyma automatycznie wygenerowane porady, jak tworzyć bardziej efektywne newslettery.

Na podstawie uzyskanych w quizie odpowiedzi zostanie przygotowany raport, który w szeroki sposób odpowie na pytanie – jaki jest stan email marketingu w Polsce.

„Email marketing quiz” można znaleźć na stronie: http://app.getresponse.com/track_customer.html?tid=72

Patronami medialnymi badania są: Nowoczesna Firma, Marketing w Praktyce, Mensis.pl, blog Anny Miotk, Brief, WirtualneMedia.pl, Bankier.pl oraz Wirtualna Polska.

Patronatem merytorycznym badanie objęli: Lewiatan, IAB Polska oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.