Weź udział w darmowych warsztatach dla marketerów – rusza VI edycja IAB Internet Week

07.03.2017

3 kwietnia rusza VI edycja IAB Internet Week – cyklu darmowych, cieszących się olbrzymim zainteresowaniem Internet Week 6  470x307warsztatów dla marketerów, które organizuje IAB Polska. Nasi eksperci  zaprezentują najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej, które skutecznie wspomogą marketing w Twojej firmie. Nie zwlekaj. Zapisy już ruszyły!

Idea wydarzenia jest prosta – przez 5 dni eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej będą prezentowali uczestnikom najważniejsze zagadnienia marketingu w pigułce.

Udział w warsztatach jest całkowicie bezpłatny, ale obowiązują zapisy.

VI edycja IAB Internet Week to aż kilkanaście warsztatów dedykowanych marketerom, m.in. z obszarów social media, e-commerce, e-mail marketingu czy mobile. Tym razem eksperci z firm partnerskich  podzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą z następujących tematów:

  • Nowe trendy w handlu i e-handlu + rozwiązania budujące sprzedaż w e-retailu.
    Mr. Target
  • Marketing rekomendacji i zarządzanie reputacją marki w praktyce, czyli o tym, jak planować komunikację w kanale earned media i wykorzystać potęgę rekomendacji
    Faster&Better
  • Targetowanie na dane.. tylko na jakie? Trendy, fakty, mity, narzędzia, dobre praktyk
    Netsprint
  • Jak stać się mistrzem skutecznej komunikacji online? Nowe podejście do kampanii e-mailingowych, wzbogacone o technologię i inne kanały komunikacji
    Inis
  • Konkurencja ich nienawidzi, czyli sklepy internetowe, które szybko podniosły sprzedaż.
    Novem
  • Mobile w procesie zakupowym
    Mobext
  • Jak zwiększyć efektywność kampanii dzięki optymalizacji kreacji?
    Resolution
  • Jak przełożyć dane pobierane z social media na decyzje marketingowe i podnieść efektywność prowadzonych kampanii?Sotrender
  • Jak efektywnie wejść w dialog z konsumentami? Jak skutecznie zaangażować konsumentów w świat naszej marki poprzez strony www i SM 3.0.
    OXmedia
  • Tajna broń online marketingu: landing pages
    Get Response
  • GoldenSubmarine
  • Web Push Notyfikacje – Początek rewolucji w pozyskiwaniu ruchu?
    PushAd
  • The future of digital customer experience
    SAP Hybris

Wszystkie warsztaty odbędą się w siedzibie IAB Polska w dniach 3-7 kwietnia 2017.

Jedna osoba może uczestniczyć w wielu warsztatach, ale liczba miejsc na każdym z nich jest ograniczona.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu otrzyAKREDYTACJAmują punkty recertyfikacyjne za udział w wydarzeniu.

Zapraszamy!

Szczegółowa agenda oraz możliwość zapisu na warsztaty na stronie wydarzenia

Weź udział