Weź udział w badaniu GetResponse i wygraj unikatowe nagrody

24.01.2013
Komputer oraz dłoń trzymająca telefon

GetResponse

Zespół GetResponse po raz kolejny poddaje analizie rodzimy rynek email marketingu.

Tym razem zbadająjak użytkownicy poczty email postrzegają newslettery, które otrzymują.



Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, wystartowali z kolejnym projektem badawczym na temat email marketingu – „Email marketing widziany oczami internautów”. Tym razem postanowili zmierzyć się z opiniami użytkowników poczty email na temat działań email marketingowych.



Aby wziąć udział w badaniu wystarczy poświęcić 45 sekund i odpowiedzieć na kilka zamkniętych pytań umieszczonych w ankiecie internetowej. Wszystkie odpowiedzi zostaną przeanalizowane i opublikowanie w formie raportu. Wnioski z badania pomogą marketerom lepiej poznać oczekiwania i nastawienie internautów do email marketingu, co może przełożyć się na skuteczność prowadzonych kampanii.



Każdy kto wypełni ankietę i poda swój adres email weźmie udział w losowaniu unikatowych niespodzianek sygnowanych logo GetResponse. Nagrody będą losowane co drugi dzień w trakcie trwania badania, a zwycięzcy ogłaszani na facebookowym profilu GetResponse.



Badanie potrwa do 8 lutego.



Aby wypełnić ankietę wystarczy wejść na stronę http://app.getresponse.com/survey.html?survey_id=14055
Patronami medialnymi badania są: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, IAB, Brief, Marketingowiec.pl oraz Dziennik Internautów.