Warsztaty IAB Polska ze skutecznej reklamy odsłonowej – RTB

18.09.2012
kartka z kalendarza

Warsztaty IAB Polska

Warsztaty IAB Polska ze skutecznej reklamy odsłonowej – RTB

Termin:1 października 2012
Miejsce: Colombia przy ulicy Kruczej 6/14 w Warszawie, poziom -1
Godziny: 9.30 – 16.30



Warsztaty będą prowadzone przez Macieja Wyszyńskiego (Sociomantic), Arkadiusza Miegonia (OMD) i Martę Lech-Maciejewska (iBILLBOARD Poland)



Koszt warsztatów 399zł brutto od osoby (w cenę szkolenia wliczony jest poranny poczęstunek, napoje, lunch oraz certyfikat).



Grupy ok. 10 osobowe



W celu zgłoszenia uczestnictwa należy przesłać maila na adres awatla@iab.com.pl otrzymają Państwo formularz zgłoszeniowy, który należy wypełnić i przesłać skan.


Arkadiusz Miegoń (OMD) – Jak ustalić cele kampanii w modelu RTB? Case study z realizacji wybranych kampanii.


– co jest miarą sukcesu działań marketingowych online?

– jak wyznaczyć optymalny cel dla kampanii?

– przykłady przeprowadzonych kampanii




Marta Lech – Maciejewska (iBILLBOARD Poland) – RTB w praktyce – czyli zaplanujmy razem kampanie.


– jak działa system?

– jak planować kampanie krok po kroku?

– jak czytać statystyki?

– Jak mierzyć rezultaty?




Maciej Wyszyński (Sociomantic) – Real-time Bidding dla reklamodawców z branży eCommerce.


– dlaczego warto korzystać z tego rozwiązania szczególnie w branży eCommerce?

– jak to działa?

– przykłady zrealizowanych kampanii?

O prelegentach:

Maciej Wyszyński – Absolwent wydziału ekonomii na uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Maciej jest od 2005r. związany z branżą internetową, kiedy startował w niemieckim oddziale eBay. Następnie jako szef polskiego oddziału zanox i dyrektor sprzedaży na Europę Wschodnią wprowadzał sieć afiliacyjną zanox na rynki CEE. Obecnie jako dyrektor zarządzający firmy sociomantic odpowiedzialny za realizacje planów strategicznych na rynkach Centralnej i Wschodniej Europy. sociomantic oferuje innowacyjne rozwiązania technologii Real-time Bidding, bedąc prekursorem tego rozwiązania w Europię i pierwszą platformą DSP w Polsce.



Marta Lech-Maciejewska – Odpowiedzialna za edukację rynku w ramach zautomatyzowanych platform sprzedaży powierzchni reklamowej. Zajmuje się rozwojem platformy iBOLLBOARD w Polsce. Wcześniej jako Account Manager zajmowała się koordynacją pracy i sprzedaży jednego z teamów sprzedażowych w ARBOinteractive. Z ARBOinteractive była związana od 2009 r., kiedy zaczęła pracę w behavii – sieci reklamy behawioralnej, gdzie zajmowała kolejno stanowiska Junior Account Executive, Account Executive oraz Account Manager. Pisze pracę magisterską o psychologii Internetu.



Arkadiusz Miegoń – Z wykształcenia politolog, jednak swą karierę zawodową związał z mediami interaktywnymi. Pasjonat Internetu – od 9 lat łączy fascynację z pracą zawodową. Od 2008 roku odpowiada za strategie komunikacji z użyciem mediów interaktywnych dla Klientów grupy OMD. Obecnie wdraża na polskim rynku technologię zautomatyzowanego zakupu widowni online w czasie rzeczywistym – Real Time Bidding. Juror konkursu innowacji w mediach Media Trendy 2010 oraz Mixx Awards 2011. Pracował dla takich klientów jak Johnson&Johnson, Henkel, Renault, Nissan, Sony Poland, czy Bonduelle wdrażając strategię obecności online na rynki CEE. Prowadzi szkolenia w ramach OMD School oraz jest wykładowcą w Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii im. Leona Koźmińskiego.