WARSAW EMAIL SUMMIT 2013

28.08.2013
osoba wskazująca na wykres

WARSAW EMAIL SUMMIT 2013

Eksperci dzielą się swoim know how, prezentując swoje strategie e-mail marketingowe

Konferencja WARSAWEMAILSUMMIT@2013 to jedyna w swoim rodzaju okazja do spotkania w jednym miejscu Polskich i Europejskich ekspertów w dziedzinie e-mail marketingu, którzy zgodzili się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy potrzebnej do prowadzenia skutecznego e-mail marketingu. Prelegenci pokażą między innymi, jak funkcjonuje zindywidualizowany i zautomatyzowany e-mail marketing i jakie korzyści można osiągnąć poprzez optymalizację. WARSAWEMAILSUMMIT zainspiruje uczestników do sięgania po nowe, niestandardowe rozwiązania.

9. października 2013 Warszawa Hotel Puławska Residence

Główne zagadnienia:

Prawne aspekty e-mail marketingu, czyli co nam wolno, a czego nie. Praktyczne wskazówki dla każdego kto używa maila do komunikacji z klientami.

  • Jak powinien wyglądać formularz rejestracji na stronie www.
  • Double Opt-in
  • Cookiesy w mailach? Wolno czy nie? Dlaczego?
  • Na co zwracać uwagę gdy chcemy kupić bazę od brokera danych lub wysłać mailing reklamowy?
  • Jak skutecznie pozyskać wartościowego subskrybenta w bazie B2C.

  • Gdzie należy szukać istotnych dla nas subskrybentów i jakimi kanałami do nich dotrzeć.
  • W jaki sposób wyselekcjonować potencjalnie wartościowych użytkowników.
  • Co działa na odbiorcę, czyli jak nakłonić go do akcji.
  • Jak sprawić aby subskrybenci poczuli się wyjątkowo, a tym samym utrzymać ich w naszej bazie jak najdłużej.
  • Najbardziej inspirujące kampanie E-mail Marketingowe wszechczasów!

  • Zwiększenie zaangażowania użytkowników poprzez kampanię „Welcome to Office” – case study Microsoft
  • Personalizacja kreacji – case study Chico’s
  • Interaktywne i spersonalizowane mailingi urodzinowe: OTTO, o2.
  • Wielkie Polowanie na Muchy! – kampania reaktywacyjna Linii Lotniczych Condor.
  • E-commerce case study

  • Jak skutecznie sprzedawać w Commerce, czyli co zwiększy konwersję w twoim sklepie.
  • Budowanie lojalności klientów poprzez kampanie powitalne i akcje specjalne
  • Personalizacja i segmentacja – sposób na skrócenie dystansu z klientem
  • Promocje – co działa, a co nie.
  • Maile transakcyjne i porzuconego koszyka sposobem na zwiększenie sprzedaży
  • O tym, czy e-mail lubi się z Facebookiem.

  • Czyli jak wykorzystywać Social Media do budowania własnej bazy mailingowej.
  • SWYN = zwiększenie zasięgu Twojego Newslettera
  • Opt-Down – nietuzinkowa strona wymeldowania
  • Automatyczny e-mail marketing jako wsparcie procesu sprzedaży.

  • Jak wykorzystać automatyczne wiadomości do prezentacji usług i przeprowadzenia klienta przez zagadnienia związane z obsługą produktu. Praktyczne zastosowanie Marketing Automation.
  • E-Mail-Trends

  • E-mail marketing mobilny – Perfekcyjna prezentacja newslettera, niezależnie od tego, na jakim urządzeniu zostanie wyświetlony
  • Marketing Automation – W pełni zautomatyzowane kampanie w trakcie trwania całego “cyklu życia klienta”
  • Pozyskiwanie adresów mailowych – Nowe sposoby zdobywania cennych kontaktów
  • Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie warsawemailsummit.pl.