Uczestnicy Forum IAB 2012 ocenili imprezę.

12.07.2012
Kilka osób patrząc w góre bije brawo

Forum IAB 2012

Uczestnicy Forum IAB 2012 ocenili imprezę.

Konferencja ta już dawno za nami. Odbywała się pod koniec maja. 1000 uczestników, gwiazda heavy metalu, 67 prelegentów, ponad setka reklamodawców i dobra organizacja – to telegraficzny skrót tego, co działo się podczas Forum IAB 2012. Gdy tylko opadł kurz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska poprosił uczestników o ocenę tego wydarzenia. Wyniki okazały się optymistyczne.

Forum IAB to konferencja, która co roku przyciąga rzesze ludzi zainteresowanych marketingiem internetowym. IAB Polska postawiło sobie za cel umożliwić spotkanie a w następnej kolejności współpracę reklamodawców z branżą interaktywną. Podczas dwóch dni trwania imprezy Forum IAB 2012 odwiedziło ponad 1000 ludzi: więcej niż sto dysponentów budżetem reklamowym, 67 prelegentów.



Spełnione oczekiwania



Goście orzekli, że konferencja spełniła ich oczekiwania. (83% – spełniło oczekiwania z czego 4% przerosło oczekiwania). To ogólne wrażenia na które miały wpływ takie czynniki jak poziom merytoryczny czy też miejsce imprezy. 89% gości konferencji było zadowolonych z poziomu merytorycznego imprezy. Natomiast 4/5 uczestników było zdania, że Multikino było dobrym wyborem miejsca konferencji. Aż 99% uczestników Forum IAB 2012 było zadowolonych z poziomu organizacji imprezy.



Ocena prelekcji pierwszego dnia



Bruce Dickinson, lider zespołu Iron Maiden, etatowy pilot brytyjskich linii lotniczych i przedsiębiorca. 85% obecnych na Forum IAB 2012 widziało jego prelekcję, a 40% gości wskazało tę prelekcję jako najlepszą pierwszego dnia Forum IAB 2012.
Przychylność uczestników zdobył sobie także Nick Sohnemann. 37% uczestników Forum IAB uznało, że ten przedstawiciel TrendONE miał jedną z najlepszych prezentacji pierwszego dnia.
21% gości Forum IAB podobała się najbardziej prelekcja dotycząca adaptywności człowieka, profesora Bogusława Pawłowski, kierownika Katedry Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego.



forum iab dzien pierwszy



Najlepsze prelekcje dnia drugiego



forum iab dzien drugi



O tym, że insight leży na kwejku udowadniał Marcin Wójtowicz (K2). Zgodzili się z nim jego słuchacze, bo aż 22% spośród wszystkich gości przyznało miano najlepszego wystąpienia drugiego dnia Forum IAB.
Goście Forum IAB docenili kunszt Anny Sakowicz (Mindshare), która wygłosiła prelekcję nt. „Czas na marketing adaptacyjny – łatwiej ogłosić, trudniej wdrożyć. Szanse i zagrożenia jakim przyjdzie nam stawić czoła”. Marcin Majz OS3 Group przyciągnął uwagę słuchaczy mówiąc o pokoleniu XD, Przemysław Bartkowiak (Revenue Alle) i Bernard Gołko ( Credit Agricole Bank Polska S.A.) ukazali ROI z działań w internecie w prezentacji pt. „Dziady cz. III, adaptuj i Regularnie Ograniczaj Improwizację”.



Goście Forum IAB 2012 wezmą udział w przyszłorocznej konferencji



forum iab



Mówi się, że najlepszą definicją jakości jest powracający klient. W przypadku będzie to powracający gość-uczestnik. Uczestnicy Forum IAB 2012 na pytanie czy planują wzięcie udziału w Forum IAB 2013 odpowiedzieli niemal jednogłośnie. Okazało się, że 85% uczestników Forum IAB zadeklarowało, że odwiedzi kolejną imprezę.