Tylko tydzień – Search Marketing Day 27-28.06 za 877zł!

21.06.2013
raport, wykres słupkowy, dokumenty

Tylko tydzień – Search Marketing Day 27-28.06 za 877zł!

Tylko tydzień – Search Marketing Day 27-28.06 za 877zł!

SearchMarketingDay.com – największa w Europie Środkowej międzynarodowa konferencja poświęcona marketingowi w wyszukiwarkach internetowych – zaczyna się w Poznaniu 27 czerwca. To już trzecia edycja imprezy, na którą przyjeżdża czołówka specjalistów SEO z całego świata od USA i Kanady po Australię. Będzie to jedyna okazja do spotkania nazwisk znanych z hangoutów, forów, magazynów poświęconych marketingowi internetowemu. Impreza przybierze formę dwóch równoległych ścieżek tematycznych poświęconych SEO, pozycjonowaniu i Link Buildingowi (w jednej sali) oraz alternatywnym formom pozyskiwania ruchu (w drugiej). Na początek warto wspomnieć o tym, że nagradzamy osoby, które zdecydują się wcześnie na udział w konferencji SearchMarketingDay.com.
Udział w konferencji opłacony do 24 czerwca będzie kosztował tylko 877 zł netto. Niższe ceny obowiązują także na szkolenia drugiego dnia konferencji oraz na pakiet VIP. Najtańszą opcją jest jednak wybór pakietów. Przygotowaliśmy dwa pakiety, które obejmują uczestnictwo w pierwszym dniu – w Konferencji SearchMarketingDay oraz w jednym ze szkoleń drugiego dnia – do wyboru szkolenia „SEO PRO” oraz „Programy Partnerskie – Mówimy jak jest”. Zniżka z tytułu wyboru jednego z pakietów wynosi 700 zł netto!



Organizatorom udało się zaprosić do Poznania takie postaci jak m.in.: Ralph ‘Fantomaster’ Tegtmeier (Content Mango), Dominik Wojcik ‘BoeserSEO’ (Trustagents.de), Stephen Burns (Blekko), Sean Malseed (SEOquake/SEM Rusch), Josh Bachynski (SEnukeX), Marcus Tober (Search Metrics), Dixon Johns (Majestic SEO), Maik Metzen, Gareth Hayle (Link Risk) oraz Dan Petrovic (DejanSEO), Razvan Gavrilas ( Cognitive SEO). To nazwiska stawiające Search Marketing Day (SMD) na równi z głośnymi imprezami branży SEM, jak SES czy SMX. Łącznie podczas pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli wybierać między kilkunastoma różnymi prezentacjami. Kolejnych prelegentów poznamy wkrótce – informacje są sukcesywnie publikowane na profilu na FB: https://www.facebook.com/SearchMarketingDay



Podobnie jak w zeszłym roku, konferencja będzie… właściwie dwiema konferencjami. Kiedy podczas jednej ścieżki prelegenci będą przybliżać tajniki pozycjonowania (SEO Heroes: SEO, SEO Tools, Link Building, International SEO), na scenie w drugiej części sali prezentowana będzie tematyka: CRO,Inbound&Content,RTB/PPC/Facebook Hack/Video Marketing, czyli ścieżka SEO Alternatives. Co ciekawe, obie części będą się odbywać jednocześnie w Sali Ziemi, która została przystosowana na potrzeby wielu rodzajów imprez. Również tak specyficznej imprezy „o dwóch płucach” jak nasza.



Następnego dnia, 28 czerwca, Dan Petrovic & Josh Bachynski przeprowadzą zaawansowane szkolenie z SEO i pozycjonowania, natomiast keynote speakerzy i praktycy ze ścieżki „SEO Alternatives”: m.in., Bartosz Berliński, Marcin Kosedowski oraz Łukasz Gołębniak, poprowadzą szkolenie Programy Partnerskie – „Mówimy jak jest!” czyli jak zarabiać na programach partnerskich. Przypominamy także o obowiązkowym punkcie wydarzenia – SearchMarketingDay słynie z godnych after party…
W celu uzyskania dodatkowych informacji, proszę kontaktować się z:


Cezary Lech

Public Relations

e-mail: cezary.lech@maxroy.com phone: +48 605 644 640