Tylko 3 dni na zgłoszenia do MIXX Awards 2013

13.09.2013
Uśmiechnięty mężczyzna patrzy w prawą stronę

Tylko 3 dni na zgłoszenia do MIXX Awards 2013

Agencjo interaktywna, domie mediowy, dziale kreacji, wydawco! Zostały już tylko 3 dni na zgłoszenia do MIXX Awards 2013.

MIXX Awards to konkurs kreatywny którego celem jest nagrodzenie najlepszych kampanii interaktywnych. Jeszcze tylko przez 3 dni będzie można zgłosić kampanię oraz kandydatów (Człowiek Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Marketer Roku) do konkursu MIXX Awards 2012. To już siódma edycja MIXX Awards organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Agencje, domy mediowe, działy kreacji, wydawcy, którzy jeszcze nie zgłosili swoich kampanii internetowych do konkursu MIXX Awards 2012, mają na to tylko 3 dni.

Firmy członkowskie IAB Polska mogą jeszcze przez 3 dni zgłaszać kandydatury do Nagród za dokonania: Człowiek Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Marketer Roku.

Nagrody MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oceniać będzie wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność.

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki.

Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej Gali 6 listopada w warszawskim Palladium.

Zgłoś kampanię do MIXX Awards 2013: www.mixx-awards.pl/mixx/rejestracja?back=/zglos_kampanie

Zgłoś kandydata do nagród za dokonania MIXX Awards 2013: www.mixx-awards.pl/4kategorie/

Więcej informacji na www.mixx-awards.pl