Tworzenie bierfu na potrzeby produktu mobilnego

21.10.2013
Kobieta stojącca przy tablicy prezentuje nową stronę IAB

Tworzenie bierfu na potrzeby produktu mobilnego

Temat warsztatów: Tworzenie bierfu na potrzeby produktu mobilnego
Data: 13 grudnia 2013

Prowadzący: Tomasz Woźniak, Future Mind sp. z o.o.
Grupa docelowa: Agencje Reklamowe, Klienci bezpośredni, Branża dowolna maritp
Zapisy: Anna Wątła, awatlaiab.com.pl
Cena: 399 zł brutto

Agenda warsztatów

Część teoretyczna:

  • Co oznacza wejście w mobile – podstawowe elementy strategii
  • Aplikacje natywne, mobile web, rozwiązania wieloplatformowe – wady, zalety i zastosowania
  • Jak sformułować zapytanie ofertowe do firmy mobilnej
  • Różnice pomiędzy zapytaniem, briefem a projektem funkcjonalnym
  • Modele biznesowe aplikacji a brief
  • Błędy w zapytaniach ofertowych
  • Wyceny a rzeczywistość
  • Cześć praktyczna – ćwiczenia: Tworzenie briefu od podstaw.

    Czy uczestnicy muszą mieć ze sobą własne laptopy? Tak

    Tomasz Woźniak
    Związany z rynkiem internetowym od ponad 10 lat. Aktualnie współwłaściciel i prezes zarządu FUTURE MIND sp. z o.o., firmy mającej za sobą blisko 30 realizacji aplikacji mobilnych. Future Mind realizuje projekty na platformę na iOS i Android, na potrzeby własne i swoich klientów. Najbardziej znane realizacje własne to: – eLot.pl – pierwsza polska mobilna wyszukiwarka biletów lotniczych – Smartmenu.pl – jedyna na rynku aplikacja mobilna prezentująca szczegółowe karty dań oraz promocje restauracji w okolicy. – Synonimy.pl – jedyny mobilny słownik synonimów dla iOS. – Weblock App – jedna z dwóch na świecie aplikacji, blokujących niepożądane treści w urządzeniach z systemem iOS.
    – eLotek – pierwszy klient dla iOS i Android pozwalający na zlecenie wysyłki kuponu lotto. Wśród klientów którzy współpracowali z Future Mind możemy znaleźć: Baltona S.A., Continental, Ernst & Young, Linie lotnicze SAS, TVP S.A., MRM Worldwide, Autentika, Antyweb, Polska Presse, Wiedza i Praktyka, Nestle, .Zibi S.A.
    W 2012 aplikacje Kwejk.pl zrealizowaną przez Future Mind pobrało ponad 350 tys. użytkowników. Do kluczowych klientów firmy należy także Next is Great, produkujący uznane na świecie tytuły edukacyjne: Bloxy, Move the Turtle oraz Love to Read, Love to Read, Geek Kids Chess i Chess Masters. Ostatnie cztery tytuły realizowali deweloperzy Future Mind. Oprócz aplikacji mobilnych Future Mind tworzy aplikacje internetowe w oparciu o framework Django, rozwija własne studio graficzne oraz doradza swoim klientom w obszarach swoich kompetencji.