TBWA \ TEQUILA w gronie IAB Polska

20.02.2013
na stole leży dokument z kolorowymi wykresami

TBWA \ TEQUILA w gronie IAB Polska

Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA dołączyła do grona członkówZwiązku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Przystąpienie do organizacji wpisuje się w konsekwentnie realizowaną strategię, której celem jest zwiększenie nacisku na prowadzenie przez agencję projektów z zakresu digital.



TBWA \ TEQUILA nieustannie rozwija swoje kompetencje digitalowe, przygotowując interaktywne działania dla takich klientów jak m.in. Durex, WWF, Tyskie czy Maxwell House.


Od 2011 roku TBWA kładzie ogromny nacisk na digital. Coraz więcej prowadzonych przez nas projektów ma charakter interaktywny lub stanowi fuzję aktywności off- i online’owych. Przystąpienie do IAB doskonale wpisuje się w przyjętą przez nas strategię, jest jej naturalną konsekwencją.




Celem działania IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) jest edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. Wśród członków związku znajdują się m.in. portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe oraz agencje interaktywne.



Informacje o TBWA \ TEQUILA



TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca
w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, L’Oreal.