TalentMedia w gronie członków IAB Polska

03.04.2017

Do grona członków IAB Polska dołącza TalentMedia – agencja zajmująca się kompleksowymi kampaniami video online.

TalentMedia jest wiodącym graczem w obszarze usług sieci partnerskiej (MCN) dla kanałów video na Youtube oraz organizatorem kampanii marketingowych opartych o content video w mediach społecznościowych m.in. na YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat i Musical.ly. Reprezentuje między innymi takich Twórców jak: CyberMarian, JDabrowsky, SKKF, Zuzanna Borucka, Poszukiwacz, Agnieszka Grzelak, czy GlamPaula. Spółka jest certyfikowanym partnerem Youtube. TalentMedia zrzesza twórców o łącznej widowni ponad 12 mln stałych widzów. Dotychczas zrealizowała kilkaset projektów dla wiodących marek, m.in. Tymbark, Lirene, Clinique, Virgin Mobile, Plush, Nerf, Disney i Kubuś.

W TalentMedia wierzymy, że video online jest obecnie najlepszą formą komunikacji zarówno dla marek jak i odbiorców. Zależy nam na budowaniu tego rynku w Polsce i przeprowadzaniu najbardziej efektywnych, często  pionierskich kampanii dla naszych Klientów. Staramy się aktywnie uczestniczyć w światowym ekosystemie video online i promować najnowsze rozwiązania komunikacyjne na rodzimym rynku. Przystąpienie do IAB Polska doskonale wpisuje się w przyjętą przez nas strategię. Pozwoli nam to na wymianę doświadczeń, realny wpływ na poprawę standardów całej branży i wzajemną inspirację.

– mówi Krystian Botko, Prezes Zarządu TalentMedia Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.