Super-Fi Polska nowym członkiem nadzwyczajnym IAB Polska

11.08.2014

Firma Super-Fi Polska z początkiem sierpnia dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Przystąpienie do Związku daje firmie możliwość współpracy z innymi podmiotami działającymi w ramach Związku przy realizacji jej projektów.

Traktujemy przystąpienie do IAB jako szansę na to aby znaleźć partnerów do realizacji projektów, które umożliwią transfer wiedzy na zewnątrz organizacji, w kierunku młodych ludzi. Liczymy na to, że uda się nam wspólnie z agencjami stowarzyszonymi stworzyć wiele projektów, które będą skierowane poza agencyjne grono odbiorców.  Zależy nam, aby standardy reprezentowane przez IAB przełożyć bezpośrednio na rozwiązania dla młodych ludzi, którzy stawiają pierwsze kroki w naszej branży. Niestandardowe projekty digitalowe to jedyny język komunikacji do młodej grupy odbiorców.

Super-Fi Polska działa na polskim rynku od 2009 roku, od 2013 roku jest częścią światowej grupy VICE. Agencja specjalizuje się niestandardowych, kreatywnych rozwiązaniach marketingowych, łącząc ze sobą rozwiązania online i offline. Współpracuje z agencjami z całej Europy, a wśród jej klientów są m.in. Heineken, Red Bull, Nissan, TUI, Desperados, ABC Data, DeAgostni Polska. Siłą Super-Fi jest jej świetny zespół, który nie boi się sięgać po alternatywne rozwiązania i myślącą kreację.