Studia Podyplomowe „Strategiczna Komunikacja Marki”

14.06.2013
telefon leżący na klawiaturze komputera

Studia Podyplomowe „Strategiczna Komunikacja Marki”

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pragnie poinformować, że w ramach działalności edukacyjnej polegającej m.in. na współpracy z czołowymi polskimi uczelniami powstał nowy kierunek studiów „Strategiczna Komunikacja Marki” w AGH.

Autorski program zajęć obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów, powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: K2 Internet, Agencja Reklamowa S4, Saatchi&Saatchi Poland, Dom Mediowy Starcom, Kreatywna Agencja Interaktywna Insignia, OPCOM, którzy prowadzą zajęcia w ramach studiów.



Ambicją twórców studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” stało się, aby niezbędną wiedzę i umiejętności przekazać jej uczestnikom w trakcie rocznych zajęć. Podczas nich słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.



Studia skierowane są do osób, które pracują, rozpoczynają bądź planują pracę w branży marketingowej/reklamowej, np. w agencjach reklamowych i interaktywnych, domach mediowych, instytutach badawczych lub firmach, w których odpowiadają za promocję marki po stronie klienta. Adresatami studiów są również osoby zainteresowane zdobyciem najnowszej wiedzy oraz poznaniem skutecznych narzędzi niezbędnych w pracy wymagającej wiedzy z zakresu opracowywania strategicznej komunikacji marki.
Program studiów został podzielony na 5 modułów:
1. Wzmacnianie własnego potencjału; 2. Marka i konsument; 3. Analiza strategiczna marki z elementami planowania; 4. Komunikacja marki – komunikacja strategii; 5. Wdrażanie strategii komunikacji
Najlepsi absolwenci studiów będą mogli odbyć bezpłatne staże w agencjach współpracujących z WH AGH.



Studia są rekomendowane przez IAB Polska i Klub Strategów Marketingu. Patronem medialnym jest portal socialpress.pl

http://www.wh.agh.edu.pl/main/pl/strona/studia/studia-podyplomowe-strategiczna-komunikacja-marki/263


SKM logo RGB