Studia podyplomowe „E-marketing” na Uczelni Łazarskiego

13.09.2013
Imię i Nazwisko

Kobieta siedzi przy biurku,pracuje na komputerze i uśmiecha się patrząc na wprost

Studia podyplomowe „E-marketing” na Uczelni Łazarskiego

Komunikacja marketingowa potrafi zmienić świat.

Doświadczamy tego szczególnie mocno w dzisiejszych czasach, w których jeden wpis w medium społecznościowym może wywołać konflikt międzynarodowy.

Każdy miesiąc przynosi nowe zmiany w branży marketingowej – rozwój technologiczny zmienił przyzwyczajenia konsumentów i dostarczył nowych narzędzi oraz rozwiązań. Praca marketera to m.in. nieustanne śledzenie trendów i zmian, stałe dokształcanie się, by rozwijać się wraz dziedziną, jaką jest marketing. Pomóc w tym mogą studia podyplomowe na Uczelni Łazarskiego „E-marketing” realizowane w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Studia podyplomowe „E-marketing” mają charakter warsztatowy, ich program podzielony jest na cztery moduły. Moduł pierwszy stanowi wprowadzenie, temat wiodący to „Nowe media i komunikacja” i składa się on z następujących przedmiotów: wprowadzenie do marketingu internetowego, formy reklamy graficznej, podmioty na rynku internetowym, digital branding, social media, PR Online, nowe media, komunikacja zintegrowana. W module drugim, pt. „Badania i realizacje projektów internetowych” znajdują się: wprowadzenie do badań mediów ze szczególnym naciskiem na Internet, badanie efektywnościowe kampanii reklamowych w sieci, usability oraz realizacje projektów internetowych. Moduł trzeci skupia się na narzędziach, strategii i planowaniu kampanii online, czyli m.in. mobile, email i performance marketingu, reklamie w Google SEO/SEM, analityce webowej z wykorzystaniem Google Analitycs, wideo online, reklamie behawioralnej oraz advergamingu. Ostatni moduł to prowadzenie e-biznesu i modele biznesowe, gdzie omawiane będą aspekty dotyczące e-commerce, zarządzania marką, prawa, psychologii mediów, prowadzenia e-biznesu, modeli biznesowych czy współpracy z agencją interaktywną.

Zajęcia prowadzone są tylko i wyłącznie przez praktyków z branży internetowej. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze/dyrektorskie stanowiska w różnych agencjach interaktywnych oraz firm SEO/SEM, buzz marketingowych, e-mail marketingowych, przedstawiciele największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz firm zajmujących się tematyką usability.

Więcej informacji na temat wykładowców oraz samego kierunku znajduje się tutaj: www.lazarski.pl/emarketing.