Streetcom przystępuje do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

23.01.2013
Uścisk ręki, gratulacje

Streetcom przystępuje do IAB

Streetcom największa w Polsce agencja marketingu rekomendacji dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

– Przystąpienie do IAB jest naturalnym krokiem w rozwoju Streetcom Polska. Działamy zarówno w świecie realnym, jak w Internecie – wszędzie tam, gdzie konsumenci rozmawiają ze sobą. Integrujemy światy on-line i off-line. Mamy największe na rynku doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekomendacji, opartych o opinie szczegółowo wyselekcjonowanych z naszej społeczności konsumentów. Wszystkie kampanie opieramy na wyjątkowej społeczności Ekspertów Streetcom. W 2012 roku stworzyliśmy submarkę Streetcom Interactive, podkreślając nasze kompetencje w tej dziedzinie. Od kilku lat rozwijamy usługi, działając coraz szerzej w obszarze Internetu i w mediach społecznościowych. Jestem przekonana, że współpraca w ramach grup roboczych IAB pozwoli nam aktywnie włączyć się w budowanie standardów i rozwój branży.




Informacja o Streetcom Polska



Streetcom Polska jest pierwszą w Europie i największą w Polsce agencją prowadzącą działania oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich. Społeczność Ekspertów Streetcom liczy ponad 230 000 osób. Kampanie odbywają się w świecie realnym i w sieci. W 2012 roku powstała submarka Streetcom Interactive. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą firm w zakresie Product Seeding, Interactive i Research.



Od 2004 roku Streetcom przeprowadził kilkaset kampanii, m.in. kosmetyków, sprzętu elektronicznego, produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, usług bankowych, stron internetowych i in. Klientami Streetcom jest wiele światowych firm. Agencja prowadzi działania na Litwie, Węgrzech i w Czechach. W 2009 roku Streetcom zainicjował promowanie dobrych praktyk w marketingu szeptanym i jest autorem Kodeksu Etycznego Marketingu Szeptanego. Więcej na http://www.streetcom.pl