Social Media Standard 2012 BIZNES

19.11.2012
Kobieta trzymająca przed sobą dokumenty

Social Media Standard 2012

Na nadchodzącej konferencji, social media zostaną pokazane z perspektywy biznesowej.

Przydatność nowego kanału dla przedsiębiorstw zostanie pokazana poprzez potencjalne korzyści finansowe, budżetowanie oraz procedury minimalizujące straty w razie kryzysu.


Zaproszeni zostaną zarówno przedstawiciele największych spółek internetowych jak i agencji interaktywnych. Konferencja jest skierowana do ludzi, którzy poszukują w social media nowych kanałów dotarcia do klientów i sposobu zwiększenia obrotów firmy. Z tego względu wszystkie prezentacje będą ukazywały różne oblicza przydatności social media w biznesie.



Organizatorzy konferencji nie unikają trudnych tematów. Jedna z dyskusji poświęcona będzie amplifyingowi – płatnemu, niejawnemu promowaniu produktów w mediach społecznościowych, głównie poprzez fora i blogi. Od strony etyki reklamy jest to drażliwy temat. Dlatego w panelu dyskusyjnym udział wezmą zarówno przeciwnicy jak i zwolennicy tej formy promocji, między innymi Justyna Dzieduszycka-Jędrach z 121PR oraz wpływowy bloger Tomek Tomczyk, autor bloga Kominek.in.



Obecność na konferencji pozwoli zapoznać się z najważniejszymi trendami na rynku social media i podpowie, jak wykorzystać je w służbie swojego przedsiębiorstwa. Omówione zostaną bardziej niestandardowe metody wykorzystania mediów społecznościowych w firmach, takie jak współtworzenie produktu przez odbiorców lub budowanie komunikacji opartej o dialog, nie zaś jednostronnej.



Yuri Drabent dyrektor kreatywny w agencji social media Lubię to przedstawi przegląd najciekawszych stron na Facebooku należących do marek i omówi sposoby zwiększania zasięgu pośród internautów.



Justyna Dzieduszycka-Jędrach zaprezentuje w jaki sposób konstruować budżety na social media i wskaże najczęściej pomijane aspekty finansowe mediów. Jej prezentacja pozwoli odpowiedzieć na pytanie o cenę pozyskania jednego fana i czy jest to dla firmy opłacalne.



Sylwia Presley, dyrektor działu obsługi klienta w Voice rozwieje mity na temat rekrutacji i obsługi klienta poprzez zastosowanie social media w firmie.



Na koniec Wojciech „Sokół” Sosnowski, raper i założyciel Prosto.pl opowie o roli social media w eCommerce na przykładzie własnego internetowe sklepu.



Konferencja stwarza także niepowtarzalną okazję by zbudować nowe znajomości z ludźmi z branży i poznać ewentualnych przyszłych klientów. Obecni będą przedstawiciele największych firm internetowych i agencji interaktywnych.
Pełen program, biogramy prelegentów i wszystkie informacje o konferencji można przeczytać na jej oficjalnej stronie.



Strona konferencji: http://www.internetstandard.pl/konferencja/SocialMediaStandard2012biznes/default