Skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych w ecommerce

16.10.2013
dwie osoby patrzące się na wykres

Skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych w ecommerce

ShowCase Warszawa, 29 października 2013

Sala konferencyjna IAB Polska – iabłko, Krucza 16/22 (wejście od Wilczej, I piętro)
Temat: Skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych w ecommerce

Prowadzący: Aneta Gąsiorek, IAB Polska

10.30-10.40
Rozpoczęcie konferencji

10.40-11.00
Czego oczy nie widzą o to głowa nie boli… czyli jak zobaczyć swój biznes oczami własnych klientów.
Prelegent: Aleksander Oleszkiewicz, Tealeaf Client Solution Professional – Central & Eastern Europe, IBM Polska

11.00-11.20
Aby rentowne było bardziej rentowne. Jak zwiększyć ruch w e-sklepie
Prelegent: Semahead agencja SEM Grupy INTERIA.PL

11.20- 11.40
Skuteczny content marketing. Czyli jak pozyskiwać klientów dzięki atrakcyjnym treściom?
Prelegent: Włas Chorowiec, LeadBullet

11.40-12.00
Jak skutecznie promować sklep w portalu horyzontalnym?
Prelegenci: Aneta Zawiślak, Jacek Wiśniewski, Wirtualna Polska

12.00-12.20
Jak się skutecznie promować i sprzedawać równocześnie? TUI i Unity Line na Allegro
Prelegent: Tomasz Szczęśniak, Jakub Bakuła GG network

12.20-12.40
Potencjał reklamowy serwisów e-commerce na przykładzie kampanii w serwisach empik.com i smyk.com
Prelegent: Dorota Bachman, Anna Pająk empik.com

12.40-13.00

Przerwa kawowa

13.00-13.20
Dlaczego Commerce staje się coraz bardziej Smarter?
Prelegent: Cezary Kożon, Fast White Cat

13.20-13.40
Porównywarka cen – reklamy które faktycznie sprzedają – wybrane przykłady
Prelegent: Katarzyna Lechowicz, okazje.info

13.40-14.00
Big data w e-commerce
Prelegenci: Weronika Niżnik, IR Center

14.00-14.20
„1 000 wersji kreacji w 1 minutę” czyli wszystko o optymalizacji kreacji reklamowych na przykładach wdrożeń systemu AdCarousel
Prelegenci: Przemysław Bartkowiak, Revenue Alley

Zapisy: Anna Maj, amajiab.com.pl