Sieć reklamy online Interactions dołączyła do IAB Polska

13.05.2014
Interactions IAB Polska

Interactions, będąca międzynarodową siecią reklamy, wstępuje w poczet członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Nawiązana współpraca daje możliwość działań prowadzących do regulacji i rozwoju polskiego rynku reklamy internetowej. Nowa firma członkowska przyniesie istotny, wartościowy wkład w prace związane z bezpieczeństwem w sieci, ochroną zasobów reklamowych online a także wspomoże działania w obszarze regulacji komunikacji natywnej online.

 

Wstępujemy w poczet członków IAB Polska z nieukrywaną przyjemnością i zarazem z pełną świadomością czekających nas wyzwań. Doceniamy dotychczasowe dokonania IAB Polska oraz podejmowane przez nią intensywne działania dążące do regulacji polskiego rynku reklamy internetowej. Mamy nadzieję wnieść wartościowy wkład w prace w obszarze zwiększenia bezpieczeństwa w sieci i ochrony zasobów reklamowych online przed szkodliwym działaniem automatów botowych i spamerów oraz wspomóc działania w obszarze regulacji komunikacji natywnej online.

Interactions to międzynarodowa sieć reklamy online, działająca na głównych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizująca się w natywnym obszarze komunikacji online. Podstawowym celem Interactions jest identyfikacja i lokalna implementacja unikalnych, sprawdzonych globalnie, zaawansowanych technologii komunikacyjnych, zapewniających marketerom: unikalne poziomy responsywności; nowe wymiary efektywności marcoms online, pełną odpowiedzialność za rezultaty; oraz pełną transparentność i pomiar efektów.

www.interactions-europe.com