SEM/SEO, Technologie – IAB ShowCase Warszawa, 19 listopada 2013

14.11.2013
Dłónie dwócch osób siedzących przy blacie. Ekran na którym wyświetone są wykresy.

SEM/SEO, Technologie – IAB ShowCase Warszawa, 19 listopada 2013

Temat: SEM/SEO, Technologie
ShowCase Warszawa, 19 listopada 2013

Sala konferencyjna IAB Polska – iabłko, Krucza 16/22 (wejście od Wilczej, I piętro
Zapisy: amajiab.com.pl
Prowadzący: Aneta Gąsiorek, IAB Polska

AGENDA

  • 10.30-10.40 Rozpoczęcie konferencji
  • 10.40-11.00 Wpływ strategii bidowania w Doubleclick Search na kampanie wizerunkowe.
    Prelegent: Marta Bartosik, Performics

  • 11.00-11.20 IBM Search Marketing – skuteczne zarządzanie SEM
    Prelegent: Konrad Mokrzański, IBM IT Senior Specialist

  • 11.20- 11.40 Content marketing jako jedyna skuteczna droga działań SEO w 2014 roku!
    Prelegent: Włas Chorowiec, LeadBullet

  • 11.40-12.00 Przerwa kawowa
  • 12.00-12.20 Case study- integracja działań SEM
    Prelegent: Krzysztof Przybysławski, Bluerank

  • 12.20-12.40 Czy SEO się kończy? Jak efektywnie wykorzystać SEO w e-commerce.
    Prelegent: Michał Smajek, Semahead

  • 12.40-13.00 Optymalny poziom kampanii SEM
    Prelegent: Witold Wrodarczyk Adequate