SEM bez tajemnic – porady wideo od IAB Polska

17.06.2014

Jakość i długoterminowe planowanie jako odpowiedź na zmieniające się zasady w wyszukiwarkach internetowych. Grupa robocza SEM działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje cykl filmów „SEM bez tajemnic”, którego celem jest dostarczenie marketerom merytorycznych i technicznych porad z zakresu marketingu w wyszukiwarkach.

Grupa Robocza SEM opracowała pilotażowe odcinki porad wideo dedykowanych marketerom, którzy prowadzą działania promocyjne w wyszukiwarkach oraz dla tych, którzy takie działania planują rozpocząć. Na każdym filmie eksperci pracujący w Grupie Roboczej SEM rozprawiają się z kolejnymi wyzwaniami stojącymi przed specjalistami ds. e-marketingu. W pierwszych 3 odcinkach Maciej Gałecki (CEO Bluerank) oraz Marcin Kordowski (CEO S3) opowiadają czym są algorytmy, jak się one zmieniają oraz jak radzić sobie ze ciągle zmieniającymi się zasadami gry.

W codziennej komunikacji z marketerami otrzymujemy wiele pytań. Powtarzanych jest również wiele stereotypów, które regularnie objaśniamy. Poprzez porady wideo chcemy edukować i wyjaśniać wszystko to, co budzi powszechną wątpliwość lub niezrozumienie. Tematy opracowanych odcinków są pochodną tego, co faktycznie interesuje marketerów, których jednocześnie zapraszamy do ujawniania nam swoich kolejnych wątpliwości, które będziemy mogli zaadresować.

SEM bez tajemnic #1a Algorytm wyszukiwarki i jego aktualizacje

SEM bez tajemnic #1b Najważniejsze aktualizacje algorytmu Google

SEM bez tajemnic #1c Jak w strategii SEO uwzględnić algorytm i jego aktualizacje?

Zadaj nam pytanie: semiab.org.pl a odpowiemy na nie w kolejnych odcinkach.

Kolejne porady już wkrótce. Zapraszamy do subskrybowania oficjalnego kanału IAB Polska w serwisie YouTube: www.youtube.com/IABPolska

Grupy robocze działające w ramach IAB Polska skupiają specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. W pracach grup roboczych może uczestniczyć każda firma zrzeszona w IAB Polska. Celem prac grup roboczych jest opracowanie m. in.: schematów najlepszych rynkowych standardów, wyników ciekawych badań i case studies, raportów rynkowych.