Selectivv Mobile House dołącza do IAB Polska

12.04.2017

Do grona członków IAB Polska dołącza Selectivv Mobile House, firma działająca w obszarze realizacji kampanii reklamowych w kanale mobilnym. 

Selectivv Mobile House to wiodąca spółka Mobile Marketing Holding. W ramach Grupy dysponuje własną technologię tj. platformę DSP oraz DMP – największy zbiór danych dotyczący użytkowników urządzeń mobilnych na  obszarze Europy Środkowej i Wschodniej. Na bieżąco przetwarzają i analizują dane behawioralne zbierane z aplikacji, pozwalające opracować szczegółowe profile użytkowników smartfonów i tabletów, a następnie wykorzystać je w precyzyjnie targetowanych kampaniach reklamowych. To wszystko poparte jest doświadczeniem, wynikającym z przeprowadzania kilkuset kampanii reklamowych na urządzenie mobilne w miesiącu. Selectivv posiada swoje biura w Polsce, Izraelu, Rumunii, Turcji, na Ukrainie oraz w Indiach.

Jesteśmy największą w Europie Środkowo-Wschodniej firmą specjalizującą się wyłącznie w obszarze marketingu mobilnego. W naszej bazie Mobile Audience posiadamy ponad 50 mln unikalnych profili użytkowników smartfonów i tabletów. Dzięki naszej technologii, dane te wykorzystujemy w kampaniach reklamowych. Członkostwo w IAB Polska to dla nas naturalny krok na ścieżce rozwoju.

– komentuje Aleksander Luchowski, prezes Selectivv

Przynależność do IAB Polska postrzegamy nie tylko jako możliwość aktywnego uczestniczenia w życiu branży internetowej, to dla nas także możliwość dzielenia się z innymi doświadczeniem i wiedzą jaką zdobyliśmy na rosnącym rynku reklamy mobilnej w Polsce.

– mówi Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.