Search Marketing Week

11.03.2013
Dwie osoby, jedna z nich trzyma tablet na którym wyświetlone są wykresy.

Search Marketing Week

Serwis SprawnyMarketing.pl oraz firma consultingowa MaxROY.com już po raz szósty zapraszają na intensywny cykl szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego.

Pierwsza w tym roku edycja Search Marketing Week rusza 18 marca w Poznaniu. Druga edycja w tym roku odbędzie się bardzo szybko, bo już 15 kwietnia w Warszawie!



Przez 5 kolejnych dni w Poznaniu aż 18 niezależnych specjalistów poprowadzi 11 szkoleń z e-marketingu – od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, tworzenie sklepów internetowych, po analitykę webową, social media oraz pozycjonowanie stron. W Warszawie przez kolejne 5 dni odbędzie się aż 13 szkoleń przygotowanych przez 20 prowadzących.



SearchMarketingWeek 2013 stoi pod znakiem nowości – kilka tematów pojawi się bowiem po raz pierwszy. W Poznaniu odbędą się nowe szkolenia: Copywriting Sprzedażowy + SEO, Inbound Marketing, AdSense i Zarabianie na Stronach oraz Jak założyć dochodowy sklep internetowy. Pierwszy raz podczas SearchMarketingWeek odbędzie się także nowa edycja szkolenia SEO, której prowadzący kładą nacisk na praktykę pozycjonowania – stąd podtytuł „Jak pozycjonować strony WWW?”.



W Warszawie także po raz pierwszy w historii SearchMarketingWeek pojawią się tematy Mobile Marketing, RTB i duże kampanie reklamowe oraz szkolenie zaawansowane E-mail Marketing PRO.



Organizatorzy tygodnia szkoleń z marketingu internetowego zaprosili do współpracy czołowych blogerów oraz wieloletnich praktyków. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Jacek Gadzinowski, Maciej Budzich, Wojciech Kuśmierek, Przemek Modrzewski, Maciej Lewiński, Darek Puzyrkiewicz, Sławomir Gdak, Dominik Wojcik, Cezary Lech, Dorota Zys, Monika Mikowska, Bartosz Berliński i inni. Search Marketing Week po raz pierwszy zostanie zorganizowany w centrum innowacji Concordia Design w Poznaniu. Edycja warszawska tradycyjnie odbędzie się w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy.



Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:



· SEO i pozycjonowanie,

· Google AdWords,

· Facebook Ads i Facebook Marketing,

· Użyteczność Stron Internetowych – Usability,

· Newslettery i E-Mail Marketing,

· Analityka internetowa – Google Analytics,

· Prowadzenie sklepów internetowych,

· AdSense i zarabianie na stronach,

· Real-Time Bidding i duże kampanie reklamowe,

· Marketing Mobilny.

Nowe tematy szkoleń cieszyły się sporym zainteresowaniem podczas listopadowej edycji SearchMarketingWeek. Postanowiliśmy postawić zatem na tematy, których w naszym projekcie jeszcze nie było. Ponownie zaprosiliśmy czołowych ekspertów w dziedzinie e-marketingu, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem. – powiedział Tomasz Frontczak, prezes MaxROY.com, współorganizator Search Marketing Week.