Ruszyła 11 edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej organizowanej przez SARE

25.09.2014

Z ogromną radością, już po raz jedenasty zapraszamy do badania wskaźników wykorzystania poczty elektronicznej. Związek Pracodawców Branży Internetowej objął badanie patronatem.

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz w pracy zawodowej. Sprawdzimy jakie jest znaczenie emaila w świetle rozwoju social media i mobile – czy traci na znaczeniu czy utrzymuje pozycję, czy będzie częściej wykorzystywany w działaniach marketingowych. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

Pytania będą skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, włączając pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Dzięki integracji z systemem e-mailingowym umożliwia zbieranie kompletnych danych statystycznych z prowadzonego badania. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych.

Badanie potrwa 6 tygodni. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej www.sare.pl/ankieta, jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

To badanie to już tradycja, którą chcemy kontynuować i ulepszać. W tym roku organizatorzy połączyli badanie z konkursem na najciekawszą i konstruktywną wypowiedź na temat sposobów udoskonalenia i zoptymalizowania projektu. Trzy najciekawsze opinie zostaną nagrodzone m.in. tabletem SAMSUNG Galaxy 3. Zapraszamy do wypełnienia ankiety, wyrażenia w niej swojej opinii oraz lektury raportu, który zostanie opublikowany z końcem listopada.

IAB Polska zostało patronem honorowym badania.