Ruszył Ranking Najcenniejszych Marek Wielkopolski 2012

14.06.2012
Uśmiechnięta kobieta spoglądającca w ekran komputera

Ruszył Ranking Najcenniejszych Marek Wielkopolski 2012

Rada Wpierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału wraz z Grupą Fresh, DGA i Instytutem Badawczym PBS podjęła inicjatywę stworzenia rankingu 100 najcenniejszych marek Wielkopolski.

Celem projektu jest stworzenie wiarygodnego Rankingu Wartości Marek rdzennie wielkopolskich. Publicznynabór do rankingu rozpoczął się 1 czerwca i zakończy się 31 lipca 2012 roku. Ze względu na proces wyceny oraz konieczność zrealizowania badań rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników nastąpi w listopadzie 2012 roku.

statuetka iab



Przyjmowane będą wyłącznie zgłoszenia marek utworzonych w Wielkopolsce i będących własnością firm mających główną siedzibę na terenie Wielkopolski. Marka musi istnieć na rynku co najmniej od 5 lat i w ciągu ostatnich trzech lat generować roczny przychód nie mniejszy niż 3 mln zł. W rankingu nie mogą uczestniczyć marki będące spółkami z udziałem Skarbu Państwa, Władz Samorządowych, równocześnie posiadające monopol na rynku wielkopolskim.



Nagrody przyznane zostaną w dwóch kategoriach – w podziale na marki B2B oraz B2C. Dodatkowo przyznana zostanie trzecia nagroda – dla Najbardziej Rozpoznawalnej Marki Wielkopolski wg Internautów. Laureat wybrany zostanie w głosowaniu przeprowadzonym poprzez portal Facebook. Akcja rusza na oficjalnym fan page wydarzenia (https://www.facebook.com/RankingMarekWielkopolski) wraz z ogłoszeniem listy 200 zakwalifikowanych do badania marek – 15 sierpnia 2012.



Dlaczego warto uczestniczyć w rankingu? Po pierwsze, zakwalifikowana do badania firma otrzyma wycenę wartości własnej marki. Po drugie, udział w rankingu wiąże się z zaangażowaniem w rozwój regionu. Każda z marek niewielkim wysiłkiem przyczynia się do wzrostu atrakcyjności Wielkopolski. Po trzecie, trzy wyróżnione marki w kategorii B2B oraz B2C otrzymają nieodpłatną obsługę w obszarze promocji pozycji w rankingu w mediach przez agencję Fresh Public Relations w okresie 2 miesięcy po zakończeniu konkursu.



Udział w I edycji Rankingu jest całkowicie bezpłatny dzięki społecznemu zaangażowaniu Partnerów i Patronów wydarzenia. Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń na:

http://www.RankingMarekWielkopolski.pl