Rusza pierwsza odsłona eTravelDay 2012 – konferencji dla regionalnej branży turystycznej i hotelarskiej

24.08.2012
dłoń, raport, wykres, tablet, telefon

Pierwsza odsłona eTravelDay 2012

Rusza pierwsza odsłona eTravelDay 2012 – konferencji dla regionalnej branży turystycznej i hotelarskiej.

Właściciele hoteli, restauracji, biur podróży i włodarze atrakcji turystycznych spotkają się w 25 września w Bielsku-Białej w ramach regionalnej konferencji na temat marketingu usług turystycznych w Internecie.



eTravelDay to pierwsza w Polsce regionalna konferencja na temat marketingu internetowego w turystyce i hotelarstwie. Wydarzenia łączy w sobie cechy konferencji, szkolenia i warsztatów, które umożliwiają przedstawicielom lokalnej i regionalne branży turystycznej, poznanie i zrozumienie nowoczesnych narzędzi promocji ofert turystycznych, usług noclegowych i atrakcji turystycznych.


Wydarzenie skierowane do osób, zarządzających i prowadzących biura turystyczne, obiekty hotelowe i noclegowe oraz pracowników odpowiedzialnych za planowanie i realizację działań marketingowych i promocyjnych biura, obiektu, regionu, gminy.


Spotkanie podzielone będzie na dwa Panele, w ramach których przedstawiane będą najnowsze trendy i nowości w promocji usług turystycznych w Internecie. Odbędą się także praktyczne warsztaty m.in. z planowania działań promocyjnych i reklamowych, wykorzystania sieci społecznościowych, wyszukiwarek internetowych, pozycjonowania stron WWW, reklamy kontekstowej czy prowadzenia blogów firmowych przez biura podróży, hotele i inne obiekty noclegowe.



eTravelDay 2012 odbędzie się 25 września 2012 roku w Bielsku-Białej, w hotelu Orbis Magura Bielsko-Biała przy ul. Żywieckiej 93. To pierwsze z cyklu regionalnych spotkań z branżą. Następne spotkania planowane są w kolejnych regionach turystycznych Polski.



Program i zapisy na stronie: http://eTravelday.pl



Organizatorem eTravelDay 2012 jest agencja PR&marketingu interaktywnego Travelbrain.pl, specjalizująca się w rozwiązaniach dla branży turystycznej i sportowej.



Partnerem wydarzenia jest IAB Polska, NetSprint, AdKontekst i Hotel Orbis Magur



Patroni medialni: Bielsko.Biala.pl, Poznaj Świat, eHotelarstwo.com, Turystykawinternecie.pl, PromocjaTurystyki.com, Ceneria.pl, Fotografwpodrozy.pl, SkiPanorama.pl