Rusza MIXX Awards 2014. Uwaga szereg nowości

11.08.2014
MIXX Awards IAB Polska

11 sierpnia 2014 r. wystartowała ósma edycja konkursu dla twórców najlepszych kampanii reklamowych w internecie – MIXX Awards 2014. Kampanie można zgłaszać do 16 września na stronie www.mixx-awards.pl/kategorie_i_nagrody. Podział na obszary, Innovation Awards, Pokaz innowacyjności polskich agencji – sprawdź jakie jeszcze nowości przygotował Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w MIXX Awards & Conference 2014. Zwycięzców poznamy 6 listopada podczas uroczystej gali w warszawskim Palladium.

Dwa razy większa szansa na wygraną

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Najlepsze rozwiązania zostaną zaprezentowaei reklamodawcom, dysponentom budżetów reklamowych.

Twórcy najlepszych kampanii reklamowych w internecie mogą zgłosić swoje prace aż w 13 kategoriach konkursowych podzielonych na dwa obszary: Strategies & Objectives oraz Tools & Tactics. Podział na obszary stanowi nowość i daje zgłaszającemu możliwość zdobycia nagrody dwukrotnie. Poniżej zaprezentowano wszystkie kategorie MIXX Awards 2014 z podziałem na obszary.

Obszar: Strategies & Objectives

  • Kampania Wizerunkowa
  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Bezpośredni odzew (direct response & generowanie leadów)
  • Lojalność wobec brandu
  • Kampanie społeczne i non-profit

Obszar: Tools & Tactics

  • Marketing Społecznościowy
  • Gry
  • Wideo-online
  • Branded content
  • Kampanie cross-mediowe
  • Mobile/tablets
  • Mobile Application
  • Strona Brandowa

Jedna kampania może być zgłoszona w kilku różnych kategoriach w każdym z obszarów, jednak w danym obszarze kampania może wygrać tylko w jednej kategorii (kampania może maksymalnie zdobyć dwie nagrody: jedną w jednej z kategorii w obszarze Strategies & Objectives oraz jedną w jednej z kategorii w obszarze Tools & Tactics).

Kolejną nowością jest nagroda specjalna Innovation Award – otrzyma ją kampania, która zostanie wybrana przez Jury jako najbardziej innowacyjna spośród wszystkich kampanii zgłoszonych do konkursu.

Jak zgłosić kampanię?

Do MIXX Awards 2014 mogą zostać zgłoszone polskie interaktywne kampanie reklamowe, które były wyemitowane w okresie od 17 września 2013 roku do 16 września 2014. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest nadesłanie za pomocą systemu zgłaszania kampanii znajdującego się na stronie www.mixx-awards.pl do 16 września br.:

  • opisu kampanii,
  • filmu ze zgłoszonej kampanii, nie dłuższego niż 60 sekund.
  • adresu strony internetowej kampanii z dostępnymi kreacjami wykonanymi w ramach kampanii lub dodatkowymi materiałami wykonanymi przez twórców kampanii.

Zgłoś kampanię >

Oceny nadesłanych prac dokonuje profesjonalne Jury składające się z wybitnych przedstawicieli agencji, domów mediowych oraz marketerów (klientów). Jury skrupulatnie ocenia każde z nadesłanych zgłoszeń. System oceny jest transparentny, określony w regulaminie znajdującym się na stronie internetowej konkursu a nad całością przebiegu głosowania czuwa zewnętrzny audytor – firma PWC.

Nagrody za dokonania

Firmy członkowskie oraz Zarząd IAB Polska od 1 września 2014 r. mogą zgłaszać kandydatów do nagród za dokonania:

  • Człowiek Roku – nagroda dla osoby za ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy
  • Marketer Roku – nagroda dla firmy za działania powodujące rozwój branży i za działania podnoszące poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego (w tej kategorii nagrodzony może zostać jedynie reklamodawca)
  • Agencja Roku – nagroda dla agencji, za działania, które stanowią drogowskaz dla branży i innych agencji reklamowych działających na rynku
  • Dom Mediowy Roku – nagroda dla domu mediowego za działania, które stanowią drogowskaz dla branży i innych domów mediowych działających na rynku

Zgłoszenia do powyższych kategorii są bezpłatne.

MIXX to nie tylko konkurs
Zgłoś swoją prelekcję

Od 2013 r. w dniu gali IAB Polska organizuje po raz drugi MIXX Conference. Tegoroczna edycja konferencji w całości poświęcona będzie tematyce efektywności kampanii reklamowych w Internecie.

Do 29 sierpnia można zgłaszać tematy wystąpień. Szczegóły pod adresem: http://www.mixx-awards.pl/mixx-conference

Kto zwycięży?

Wygrać może każdy. Historia konkursu pokazuje, że nawet mała agencja może otrzymać tytuł “Best in Show”.

Laureatów konkursu poznamy podczas gali rozdania nagród MIXX Awards 2014, która odbędzie się o godzinie 20.00, 6 listopada 2014 roku w Palladium w Warszawie.

MIXX to międzynarodowy konkurs o wieloletniej tradycji, którego założeniem jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Najlepsze rozwiązania zostaną zaprezentowani reklamodawcom, dysponentom budżetów reklamowych. Organizatorem konkursu MIXX jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Więcej informacji o konkursie, w tym regulamin i formularz zgłoszeniowy, można znaleźć na stronie: www.mixx-awards.pl.