Rusza dziewiąte badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

10.09.2012
Uśmiechnięta kobieta spoglądającca w ekran komputera

Badanie poczty elektronicznej w Polsce

Rusza dziewiąte badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

Już dziś rozpoczyna się kolejna, dziewiąta edycja jedynego w Polsce badania wykorzystania poczty elektronicznej. Ankieta opracowana jest przez specjalistów SARE, firmy będącej liderem e-mail marketingu na polskim rynku. Badanie dostępne będzie przez trzy tygodnie na stronie http://sare.pl/ankieta, jak również trafi do respondentów e-mailem.




Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Dzięki integracji z systemem e-mailingowym umożliwia on zbieranie kompletnych danych statystycznych z prowadzonego badania. Pytania będą skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, jak również część z nich będzie skierowana do pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm.
Celem badanie jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz przy pracy zawodowej. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.


Przed nami dziewiąte badanie wykorzystania poczty elektronicznej. Jest to dobry czas na to, aby podsumować dotychczasowe działania e-mailingowe prowadzone przez polskich użytkowników systemów pocztowych. Ponadto, badanie pozwala poznać preferencje naszych Klientów oraz użytkowników, co pozwala nam jak najlepiej dostosowywać system SARE do ich potrzeb. Ósme badanie pokazało, że ponad połowa korzystających z tego kanału dotarcia do klientów, będzie korzystać z takiego narzędzia częściej, niż dotychczas. Wyniki i perspektywy dziewiątej edycja badania już za kilka tygodni.




Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety będzie mógł zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie przesłany na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE, natomiast później uczestnikom badania i pozostałym zainteresowanym.



Dziewiąte badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem IAB Polska, a także patronatem medialnym: Bankier.pl,
Warsaw Business Journal Group,Mediarun.pl, Internet Standard,Nowoczesna firma,Brief.pl oraz Radio PIN.